Gå til innhold

April: ååååå!!! :):)

Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Nå sitter sambo i intervju! Jeg håper så inderlig at han får den jobben. Selv om det innebærer pendling å hele pakka! Men det er noe han virkelig ønsker å jobbe med!

*håpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har det gått??? Åh nå er jeg så spent - syns virkelig han fortjener det SPESIELT mtp hva dere har fått hodet fullt av de siste par dagene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tror det gikk bra, men jeg tørr ikke ta gledene på forskudd... det blir avgjort innen to uker! Dere hører nok et hurrarop hvis han får den jah!!

*håpehåpehåpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle lykkeønskninger!! Han har fått svar fra den ene han søkte på og den fikk han... Men det er bare 50% stilling da, men er muligheter for mer.. Så han er hvertfall ikke arbeidsledig i januar nå da! :)

Men håper han får den andre jobben, for den er 100%, bedre betalt + at det er det han virkelig ønsker å jobbe med! Så hjelp meg å krysse fingre litt til så kanskje det går?? Håper de gir rask tilbakemelding for han fikk bare en uke på seg til å bestemme seg om denna jobben :-/

*håpehåpehåpe* *krysse alt som kan krysses*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tore fikk ikke den jobben han ønsket, men han er jo heldigvis ikke arbeidsledig da..

Men vi må nok regne med å gå i sparemodus likevel siden det bare er 50% stilling.... Så noen skole blir det nok ikke på meg til våren nei...

Litt trist for han hadde så inderlig lyst på denne jobben og han fortjener den virkelig! Men vi må se det på den lyse siden og være glad han har jobb i det hele tatt.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,nei!! Det var skikkelig nedtur!! :( Men er jo positivt at han ikke er arbeidsledig da!! Så får han fotsette å søke jobber... Kanskje noe enda bedre dukker opp.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh, det var kjiipt :(

Så fint at du sånn kunne unna han den jobben :)

Men han kan jo fortsette med å lete etter noe bedre - det er lettere å få noe når man har noe, så klart-bedre at han har 50% jobben, en ingen jobb overhodet.

Værst er det at du ikke kan få gå på skole, når du gjerne vil... Det kunne jeg unne deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så dumt at tore ikke fikk jobben da.. Bra at han ihvertfall har 50% i januar da, også får du satse på at han får mer etterhvert.. Men er selvfølgelig dumt at han ikke fikk den jobben han ville ha :o(

Og at du ikke får mulighet til å begynne på skole...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som kollegaene hans vil hjelpe han i å få mer, så jeg tror nok det ordner seg litt der da... kanskje ikke fulltid, men litt mer inniblandt hjelper på det også...

Det viste seg at han måtte ta allmenne påbygging da, så det blir vel litt privatist med han i år tror jeg.. (han skulle få arkiv akademiet med arb.giver) heldigvis for han så gikk jeg det når jeg gikk med natalie og da hadde jeg ikke annet å gjøre enn å lese så jeg får håpe jeg husker noe fra det...

Jeg får jo noen år ekstra å tenke meg om jeg da... kanskje jeg skal bli tømrer i stedet?? hehe.. alltid vært min store drøm! hehe, men det fysiske er vel kanskje ikke helt på min side der da... hehe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...