Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 hvilket er finest?? Jeg klarer ikke bestemmemeg for hvilket av de jeg liker best... Så det hadde vært kjekt å høre hva dere synes:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Ville valgt regina, kjennner en veldig grei jente som heter det..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 Regine er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deseando...♥ Skrevet 15. november 2006 #4 Del Skrevet 15. november 2006 Regine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 15. november 2006 #5 Del Skrevet 15. november 2006 Fine navn begge to, tror jeg liker Regina best : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Del Skrevet 15. november 2006 jeg kan vel legge til at storesøster heter Sandra, klarer ikke se hva som passer best sammeen med det... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 15. november 2006 #7 Del Skrevet 15. november 2006 Da hadde jeg valgt Regine, synes det klinger best sammen med Sandra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. november 2006 #8 Del Skrevet 15. november 2006 Regine liker jeg best Ü Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2006 #9 Del Skrevet 15. november 2006 Synes du burde velge Regina, da ender begge navna på a... Regina og Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flashdancepants Skrevet 15. november 2006 #10 Del Skrevet 15. november 2006 Regina! er en fiiin sang med Sugarcubes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 16. november 2006 #11 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg syns begge er like pene, men sammen med sandra syns jeg faktisk det er penest mer Regine. Syns det lyder litt tungt når begge slutter på -a. Det minnet meg forresten om navnet Regitze, som er en tysk variant av navnet, som jeg hadde glemt. Et av barna i Matador-serien het det. Uttales Reg-itse, med trykk på-i'en, uten at man går ned i toneleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #12 Del Skrevet 16. november 2006 synes og det hørtes litt tungvindt ut at begge sluttet på a... Blir nok å gå for Regine - hvis sambo er med på det - vi har så totalt forskjellig smak... Han kommer garantert ikke til å like det... :-( Skal ta det opp iløpet av helga! Ønsk meg lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 16. november 2006 #13 Del Skrevet 16. november 2006 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 16. november 2006 #14 Del Skrevet 16. november 2006 HEI HEI.. Gå for Regine du, da slipper du Regina Vagina... D er grunnen til at jeg droppet Regina på dattera mi.. Synes d er et flott navn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #15 Del Skrevet 16. november 2006 åh, den hadde jeg ikke tenkt på engang.... :-\ ikkeno kult å få den, noe som hun garantert ville fått hørt på skola etter hvert.... Takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 16. november 2006 #16 Del Skrevet 16. november 2006 REGINE er jo bare nydelig da, å ikke no sleng bemerkninger rundt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #17 Del Skrevet 16. november 2006 Helt enig... Regine er utrolig fint navn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #18 Del Skrevet 17. november 2006 ReginE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 17. november 2006 #19 Del Skrevet 17. november 2006 Tja, jeg kjenner ei Gine, og hun ble kalt Vagine gjennom hele videregående... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 17. november 2006 #20 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, ja.. Alltids nå tull og komme på med alle navn.. Men ReginE er flott uansett da. Får satse på at hun berger unna kallenavn... Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå