Gjest Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 endlig min tur tilå være over på to sifret tall :-) Men jeg må si at jeg synes det har gått så utrolig fort denne gang, er jo ikke lenge igjen jo...:-) Kos dere med magene deres alle dere flotte damer :-) Ha en fin dag!!
Faylinn Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Gratulerer! Siden du sier denne gangen antar jeg du har barn fra før.. Jeg inbiller meg nettopp det, at når man har armene fulle vil det gå fortere. Denne første graviditeten er jo kjempelang! Har drøyt 130 dager igjen. Ikke for det, de siste ukene har gått ganske fort takket være full timeplan. Det er vel de månedene etter jul hvor jeg virkelig må sette ned tempoet som blir lengst..
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Gratulerer med 99 dager igjen, om 13 dager har jeg også 99 dager igjen, tiden bare flyr denne gangen.. Tiden går mye fortere med en fra før, har liksom ikke den samme tiden til å tenke på den i magen som jeg gjorde med den første:) Lykke til videre jenter!!
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Grattis med 99 dager!!!!!!!!!!! :-)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 takk takk! det er som det sies her oppe, når man har en liten fra før så går tiden myye fortere - man har liksom ikke så mye tid til å tenke på graviditeten og magen...:-) Både på godt og på vondt:-)
Heldig-mamma Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Heisan! Gratulerer med 99 dager igjen! Kunne ikke la være å se innlegget ditt, for jeg har også 99 dager igjen idag! Helt sant at det var deilig å se to-tallet! Da har vel du også termin 23.februar?? Kos deg med magen, og gullet. Hvor gammel er gullet ditt? Jeg har en jente på 1 år og 3,5 mnd, og tiden går på en måte fortere denne gang, selv om jeg synes svangerskapet virker lenger, fordi jeg har gjort det før... Lykke til
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Hei! Jeg har også 99 dager igjen! Helt enig - tiden flyr denne gangen. Har en gutt på 2 år - så full action her også :-)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 jeg har termin 22 feb... Skrev innlegget i går... :-) Så i dag er det bare 98 dager:-) hihi Jeg har ei på litt over to fra før, så det går unna. Skjønner godt at det går unna hos deg også, med to så små barn fra før av... Men en av grunnene til at jeg synes det går så fort kan være fordi dette sanaynligvis er siste gangen for meg også , tror ikke vi skal ha mere enn to barn, så da er det sikkert litt pga det også :-) Kos deg med dine to gull og den lille i magen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå