Gå til innhold

Huff.... Mulig Ma...


Mosegrodd Ugle

Anbefalte innlegg

Heisann..

Har vært på første sv.kontroll i dag, og det ble en kjedelig affære..

Legen syntes fosteret var lite i forhold til lengden på sv.skapet, var heller ingen bevegelse (hun har et gammelt UL apparat), og hun kunne ikke finne noe fosterlyd.Er 9 + 1 i dag.

 

Så i morgen tidlig skal jeg på UL på sykehuset for å få bekreftet eller avkreftet MA.

Er ganske lei meg nå, men det går allikevel bra, for jeg tenker at det er bedre at det dør nå enn senere i sv.skapet, eller at vi skal få en multihandikappet unge.. Det er en mening med alt....

 

Dette er vel også årsaken til at jeg ikke har følt meg gravid, ikke noe kvalme eller ubehageligheter, kun trett og ømme bryster. I tillegg har jeg ikke hatt den store "jeg er gravid følelsen". Har nesten ventet på at dette gikk galt.

 

Ønsker dere alle riktig lykke til videre, og håper ingen blir skremt eller engstelig over å lese enda et "jeg har mistet" innlegg..

 

Klem fra meg! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for å begynne med noe falskt håp eller noe, men jeg mente det ikke var vanlig å høre noen forsterlyd allerede i uke 10. Så det er vel ikke noe argument... Jeg tok og ultralyd tildlig da jeg var gravid med min første, og fant heller ikke noen bevegelse, og da sa legen til meg at det var normalt..

 

Men men... Krysser fingrene for deg. Du har helt rett i at det er en mening med alt, og går det ikke denne gangen, går det helt sikkert bra en annen gang;)

 

Tvi Tvi i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig trist!

...det er likevel godt å høre at du ser på det med de "rette"øynene; det er en god grunn for alt.....

Ønsker deg masse til lykke videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrer og tær for deg!!!!

og husk at det er jo mange som ikke merker noe annet enn ømme pupper og trøtthet... jeg har ikke andre symptomer.... men jeg er bare 4+5 da.....

lykke til....

stooor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til i morgen!!!!

 

håper du vil skrive noe når du kommer hjem i morgen,

skal tenke masse på deg og sende positive tanker.

 

STOR TRØSTEKLEM FRA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da,håper det ikke er som du mistenker! Masse positive tanker fra meg også,håper at alt er bra med spiren!

Skal krysse fingrene for deg :-)

 

*KLEMMER*

 

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen! Dere er så snille!!!

 

Men det som skjer, det skjer...

 

Får bare prøve en gang til. Holder håpet oppe, selvfølgelig, for legen min var jo ikke sikker! Jeg skal skrive når jeg kommer fra sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...