Vips69 Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Veks magen raskare når ein allereie har født eit barn frå før, eller skil det seg frå graviditet til graviditet? Er på veg med nr to, og synast at det går så usannsynleg mykje raskare denne gangen. Har allereie "poppa" på 16 veker, med fyrstemann skjedde det fyrst etter veke 20.
baffy Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Min erfaring med de 3 første var ikke at den kom tidligere etter flere barn. Men nå som jeg venter nr. 4 kom den tidligere og jeg er nå mye større enn jeg har pleid å være på dette tidspunkt (er 28 uker). Om dette skyldes slappere livmor eller en stor muskelknute (har en på 12cm) det vet jeg ikke, heller vel til det siste.
elmi-66 Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Hei, Venter også nr.2 (er i uke 32) og synes magen kom raskere denne gangen enn med førstemann. Har hørt flere si det samme, men det er sikkert individuelt.
Anita65 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hos meg har ikke magen kommet fort i noen av de 4 svangerskapene. Har jeg en genser eller fleecegenser på, er det ingen som ser at jeg er gravid.Er 26 uker på vei nå, men er ikke så stor, bærer barnet langt inni på et vis.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Hos meg har magen definitivt kommet fortere i de neste sv.sk enn det første. JM og lege har kommentert at det er helt vanlig fordi ting har vært strekt ut før.
Dingeling Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 hos meg kom magen nesten før jeg hadde gått 4 mnd.. nå er jeg i uke 29 og ser nesten fødeklar ut.. hehe! men jeg var jo ganske stor med den første også..
Vips69 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. november 2006 Takk for svar. Det er vel berre å luske seg opp på loftet og sjå kva som er akseptabelt av mamma-klær frå fyrstemann, og så vert det shopping til helga. He he! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå