Gå til innhold

Hvordan få vekk de hersens hemoridene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en skikkelig "klase" der bak. Er ikke smertefullt, men irriterende, og litt sårt av og til. Hadde vært så deilig å fått de vekk - men ingenting hjelper jo!!

Har prøvd Alcos Anal, den har null effekt. Har også smurt med honning, det lindrer, men de blir jo ikke borte...

Noen som har klart å få vekk noen hemorider????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også prøvd flere forskjellige salver - uten hjelp... Lindrer vel kanskje litt kløe å sånn, men kulene er der .. Å fysj så ekkelt!!

Hadde det med førstemann også - og fikk det tidlig denne gang.

Trøste deg med at når fødselen er over så er de enda større enn nå.. hehe!! Men når ungen er ute og magen borte så forsvinner de relativt fort!!!

Skrevet

Ett tips er å masere "der bak" når du dusjer. Det hjelper.

Skrevet

Det eneste jeg klarte å få dem vekk med var honning. Smurte meg med det flere ganger om dagen og var borte på under en uke. Hadde bare en da. Funket på meg i såfall. Kjølte også ned med is og dyttet den inn da.

Skrevet

Anonym har vært lur :) Jeg har brukt rein bivox (som er fremstilt av bie honning) Bruker Marykay sin. Og den tar både hemorider, utslett og eksem. Ikke i tvil om hva jeg skal bruke på sår barnerumpe :)

Skrevet

hvordag merker man at man har fått hemorider? kan man ha det uten å vite/merke det?

Skrevet

Hvis du får utvendige hemoerider så merker du det! De er som små eller store klumper som sitter rundt endetarmsåpningen. De trenger ikke være smertefulle, men kan bli litt såre hvis du tørker deg mye eller litt for hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...