Trampe82 Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 imorgen er jeg 29 uker på vei, og går over i 3 trimester, og var innom å tittet.. der var det mye fødsel prat, og at de var igang... følte meg ikke helt hjemme, og i 2 der er det mai folk, følte meg for langt på vei der.. heheh... er litt rart og gå i 3, er plutselig ikke så lenge igjen da... sikekrt mange av dere som oxo skal over nå.. lykke til vidre og kos dere med magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Del Skrevet 15. november 2006 Enig med deg! Kjem snart etter. Er 29 veker på lørdag, så det nermar seg her òg. Kjekt at det går framover i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, har vært og kikket der jeg også...og føler det samme som deg egentlig. Vi får prøve å være litt flinkere her på Februarklubben kanskje...her er vi jo omtrent like langt i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. november 2006 Ja, er like greit for min del å skrive innlegg og "snakke" med februar jenten her, vi er like langt... føler meg LANGT unna fødsel enda.. Er formen deres bra da? Sliter med ryggen og hofta jeg, men var hos naprapat idag og det var fornuftig av meg.. tihi.. har låsninger i bekkenet på begge sider som gjør at det er 2 cm forskjell på mine ben.. var utrolig vondt og få behandling, men fy som det hjelper meg.. merker det allerede... Ellers så koser jeg meg masse, er tufbo fart i magen om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 16. november 2006 #5 Del Skrevet 16. november 2006 3 trimester på meg å.. skummelt ja.. Går jo faktisk fort fram mot fødsel nå! Må si jeg gruer meg litt, men aner jo ikke hva jeg går til, så d er like greit, får t det som det kommer Ellers er formen ok, sliter med ryggen og nattesøvn, og litt mer sliten etter jobb, men hører vel med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg gruer meg faktisk ikke til fødselen, men det som kommer før.. vennet går-rier, merker jeg at NÅ skjer det.. og om det skjer om natten eller når jeg er alene.... men men det går nok det oxo.. tihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen og smulan Skrevet 16. november 2006 #7 Del Skrevet 16. november 2006 Er 25+2 så har ikke tittet inn på 3. tri ennå, men føler det samme som deg angående at jeg begynner å bli for "gammel" for 2. tri. Det er hyggelig med februargjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tokka Skrevet 17. november 2006 #8 Del Skrevet 17. november 2006 Ja, jeg er enig. Syns vi skal bli mer aktive her inne. Er jo veldig ålreit å prate med andre som har kommet ca.like langt som en selv, og da danner vi jo en liten gjeng som kan bli bedre kjent. Når terminen nærmer seg blir det jo artig å se hvem som føder først, hvordan fødslene våre forløper seg osv. Har savnet mer liv her inne! Går selv over i uke 28 på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente19*31.01.07* Skrevet 17. november 2006 #9 Del Skrevet 17. november 2006 enig med deg.. vet ikke hvor jeg skal være.. føler meg liksom ikke hjemme noenplass!! men det kommer sg nok når fødselen blir litt nærmere for oss også=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 19. november 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 19. november 2006 Vi får være aktive her og skrive innlegg og spørre hverandre om det er noe man lurer på.. Noen som har fylt inn papirer til trygdekontoret-nav? ang permisjon?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
småen og smulan Skrevet 19. november 2006 #11 Del Skrevet 19. november 2006 Nei, kan ikke sende inn før i 26. svangerskapsuke. Tenkte jeg skulle se på det til uka eller neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe82 Skrevet 19. november 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 19. november 2006 litt treg jeg da, er i uke 29.. min arbeidsgiver har sendt inn papirer ang lønn til nav, så jeg må ringe de imorgen å høre hva de trenger.. må finne ut av ferie og om faren skal ha 6 uker perrmisjon.. passer egentlig ikke i forhold til hans arbeid. men vi får det vell til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå