Gå til innhold

Fant igjen en gammel vognpose..varm nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Fant gjen en gammel cordfløyel vognpose so sikkert er 20 år gammel. Var veldig fint brukt og virka ganske varm. Aner ikke hva slags for det er inni. Men det var altså cordfløyel utenpå og noe ulllignende stoff innio som er rutete.

Noen som vet?

Noen som har noen mening om dette kan være varmt nok i vinter istedenfor voksipose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er muligens sånn pose som vi har. Den lå sambo i for 26 år siden :) Og den vi har er i hvertfall varm nok. Må hele tiden passe på at hun ikke koker bort oppi der selv om hun ikke har på seg mer enn en body og strømpebukse. Den vi har er saueskinnspose. Er brunt cord fløyel utenpå og hvit ull inni.

Skrevet

Jeg har en 37 år gammel som jeg og mine to eldre brødre har brukt. Cordfløyel og ull. God og varm! Jeg bruker den nå jeg, synes den er litt retro og kul. :-) Rensa den først, da.

Skrevet

Vi bruker en ullpose som mammaen min fikk da hun ble født. Og hun er 50 år i år! Like god som ny den posen, har bare rensa den og fått børsta ullen inni, den er helt super :o)

...........også syns jeg det er så koselig å ha lillemor i samme posen som mormor har brukt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...