Gå til innhold

bli gravid igen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jag var gravid i 6 uke då jag fick spontan abort.. det børjade med blødningar i skjeden och kraftiga smærtor i magen er veldigt lei mig før detta. Men jag ger ikke opp jag lurer på om dte er stor chans før mig att bli gravid direkt efter en spontan abort?? i så fall når??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg ble anbefalt å vente et par måneder etter spontanaborten, men usikker på om dette er pga at hun måtte ha utskrapning. Har hørt om noen som har blitt gravid på første forsøk etter spontanabort. Så lykke til for deg :)

Skrevet

tusen tack før inlegget! ja det er jo kansje chanse for å bli gravid igen etter. jeg har bara tagit utskrapning 1 gång då var jeg 14, men gynekologen min sade det att fostret skulle komma ut av sig sjelv.. har inte gjort skrapning etter det året då jag var 14.. har hørt man ska undvika skrapning der er ikke så bra. Men det er lov att hoppas jeg håper menstruationen min uteblir nu ska ha den 18 :) klem

Skrevet

hei!! tusen tack før inlegget :) jag har ikke gjort noen skrapning och har hørt att man helst ska undvika det det var gynekologen min som sade det till mig. men nu håper jeg at min mens blir utebliven denna gången ska ha mens 18 . men, forrige månad så fick jag mensen selv om jag var gravid.. klems

Skrevet

Hei Lindagirl:)

Synd med spontanaborten du opplevde...det var trist,men godt du er klar til "guts" igjen.... Stå på!!

Bare lurer på en ting; Du skrev du hadde mensen første gangen du var gravid...merket du noen andre symptomer i tillegg? Var det mindre blødning f ex? Samme mensensmerter og lignende....?

Takker for svar:)

Skrevet

hei!! tack før meldingen din :) jag hade mindre menstruation och ettet det begynte brøsten att hovne upp och magen var uppblåst fick en utebliven mens också derefter var jeg veldig kvalm och humøret var inte på topp..

Skrevet

er snus lika farligt som røyking under graviditet?? jag røyker ikke men snusar??

Skrevet

Hei igjen....!

Det er jo nikotin i snusen og da...men om det er like skadelig er jeg ikke sikker på. Men om du kan,bør du prøve å kutte ut snusen også...:)

Lykke til!

Klemz

Skrevet

en venninne av meg tok en abort, og ble gravid igjen i neste PP. Så JA det går an å bli gravid med en gang, hvis man har flaks da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...