Gå til innhold

min lille fotballsparker :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ah.... i går og i dag har han vært sååå aktiv, særlig på dagen. blir så veldig glad jeg da :) men morkaken ligger foran og livmora langt bak. så kjenner det bare svakt utenpå magen enda. er 21 uker i dag. men kommer seg vel etterhvert. viktigste er jo at jeg kjenner han der inne :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt hvordan du har det,min sparker meg hele tiden :)

tror nok vi venter det nye landslaget :P

hehehehhe

Skrevet

he he he... ja det kan hende vet du :) moro synes jeg! nå ligger han romsterer fælt der inne. har securitas her til å montere alarm, jeg sitter her og smiler... blir jo så glad da han sparker!

Skrevet

skjønner følelsen din....:)

sitter her å kjenner romstrering å spark nå men er litt sur på sambo så prøver å ikke vise hvor morsomt det er...eeehhe

Skrevet

fra uke 15 var min veldig aktiv jeg kjente "bobler" flere ganger hver dag. magen min vokser og vokser men jeg kjenner ingenting der inne fra lenger.. skulle ønske h*n kunne sparke til ordentlig så jeg kjente noe iallefall..

blir jo litt bekymret...

Skrevet

hi hi.... sånn er jeg og! gidder ik vise noe glede om jeg er sur på sambo ;) er rare vi jenter......!!

Skrevet

hehe ja ikke sant..:P

gikk nå fra å være litt sur på sambo til å være ganske sur på sambo så nå gidder jeg ikke snakke til han heller...hehhee...

Skrevet

ja disse hormonene..... tror noen ganger jeg koker over jeg. men har ik gjort det enda:) sambo sa en dag, sååå sint har jeg aldri sett deg, og jeg har sett deg sint!!!! ha ha

Skrevet

hehehe ja kjenner meg igjen der..er så lei av slike komentarer som: du var ikke sånn før..å før kunne jeg tulle med deg om alt BLA BLA BLA...skjønner jo ikke at det bare gjør ting verre..

dumme mannfolk ;)

hehhe

Skrevet

Så gøy!!!! Vi har forresten termin samme dag, og jeg også kjenner det på utsiden nå! Sambo er helt i hundre og skal kjenne hele tiden! Våknet en natt hvor han lå våken, og da hadde han hånden på magen min, og sa kjmpe fornøyd: Han er våken og sparker.....!

Kjempe gøy å kjenne spark!

Skrevet

nei det var skikkelig koselig :) at han lå våken og kjente på magen din! da hadde jeg blitt rørt om sambo hadde gjort det... men han sover som en stein da jeg sover, he he.... jammen, samme termin dato, det var arti! blir små påske barn på oss kanskje da! vet du hva det blir eller?

Skrevet

jeg sovner så tidlig og han sent.......! Her blir det en liten gutt! Kjenes ut som en fotball spiller her også... hehe! Du venter gutt også????

Skrevet

ja jeg venter gutt! var ingen tvil på ul :) hadde veldig jente følelse helt fra jeg ble gravid sa ti alle, dette blir ei lita jente, men natta før ul, drømte jeg om ul, og da ble det gutt. første jeg sa da vi våknet var, vi får en gutt kjære, og det kommer vi til å se godt. he he...da var jeg skikkelig sanndrømt.hvor kommer du fra i landet da?

Skrevet

Det er rart med disse følelsene! Jeg var sikker på at det var gutt jeg! Ønsket meg vel litt mere enn jente, og ville ikke bli skuffet!!!! Derfor innstilte jeg meg på gutt! Men ble kjempe gla på ultralyden da hun sa hva det var! Tårene bare rant....!

Jeg er fra Oslo! Enn du?

Skrevet

virker som det er mange her med gutter i magen! vi har akkurat flyttet fra oslo, etter å ha bodd der i 8 år.... så nå bor vi på mitt hjemsted, midt mellom hamar og lillehammer. savner oslo... men deilig ha familien rundt seg nå når man er gravid og de første månedene etterpå vil jeg tro!

Skrevet

Absolutt! Kjempe gla for at min familie bor rett ved! ( kolbotn):

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten mamma! + at det er deilig å ha en kommende barnevakt i nærheten!!!!

Vill flytte fra oslo snart jeg også! Bor ikke i sentrum, men vill enda litt lengere ut! Vill ikke oppdra barn i oslo!

Men må nok bo her noen år til. da vi kjøpte leiligheten i våres! ( ikke planlagt svangerskap)

Er det ditt første barn?

Skrevet

ja det er deilig ha barnevakt i nærheten:) blir liksom ikke det samme med venner, kan jo ikke spørre de til alle døgnets tider... s veldig fornøyd med at de er rundt meg. dette er vår første, så det er jo veldig spennende og litt skremmende! er det din første og ? går jo greit bo i byen når barna er små, men jeg er enig med deg, ville heller ikke la barna mine vokse opp i oslo. man ser så mye rart.... deilig være litt utenfor sentrum med barn!

Skrevet

min første også! Helt enig med deg, spennende og litt skremmende!

Er ikke enn selv lenger, men en liten som er 100 % avhengig av deg.....!

Men tror og håper at vi har en kjempe flott tid forran oss! Både når han er i magen, og etterpå......

Skrevet

hehe!

jeg har en liten sparkepike i magen jeg da!

har kjent liv siden uke 12, og første sparket i uke 15:)

etter det har jeg blitt nesten "mishandlet" fra innsiden daglig, og jeg elsker det!!!

første gangen sambo kjente spark, ble han sparka i øyet!!!!:)

jeg er i uke 23 nå:)

Skrevet

Kjekt å høre at det er flere med fotballspillere i magen! Jeg er i uke 23 og det er full aktivitet, de siste dagene har det vert ganske massssse aktivitet, nesten so mye at jeg blir litt bekymret. Det sparker nedover, og det er nesten litt ubehagelig når det står på som verst...Men nå ser jeg at det er flere som har mye aktivitet i magen:>

Skrevet

he he, moro bli sparka i øyet da, hihi! her var det jo mange med gotballspillere i magen, jenter som gutter ;) er nok fremtidens landslag som Kine skrev, med blandet kjønn, he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...