Gå til innhold

kjenner ikke noe liv...uke 18

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noen uker sider rundt uke 15 så begynte jeg så vidt å kjenne at det "boblet" i magen. men så plutselig nå så har jeg ikke kjent noe til mini-me på over en uke.. trenger jeg å bli bekymret. har ikke ul før i uke 20..

har også hatt noen mens lignende smerter i underlivet...

vær så snill og si at jeg ikke trenger å bekymre meg....?!

legen min har alltid så dårlig tid og gjør unna undersøkelsene på 5 minutter, han har fortsatt ikke kjent på magen min engang.. men neste time er hos jordmor(6desember) det gleder jeg meg til..

noen fra oslo rundt min alder her?

klemmer fra

cecilie 22 termin i april

Videoannonse
Annonse
Skrevet

p.s jeg har bestilt en babywatcher, alle sier de er så dyre men den kjøpte koster bare 300 ny..

klem

Skrevet

åh hvor kjøpte du den? jeg har ik kjent liv noe særlig før nå, så du trenger nok ikke bekymre deg... kanskje morkaken er foran? har du vært på ul da?

Skrevet

jeg tror ikke du skal være bekymret...du skal kjenne spark hver dag fra uke 25.. Og siden du er i uke 18 så vil jeg tro at det er helt normalt.. Tror ikke jeg var i uke 19 20 før jeg kjennte spark ofte.. men dette kan variere fra person til person..

Men hvis du er i tvil, eller føler på deg at noe er galt så kan du vl ringe jordmor! Bedre å ringe en gang for mye, enn en gang for lite!

Lykke til=)

Skrevet

kjøpte den på amazon .com fra usa:)

har ikke ultralyd før i uke 20... hvor langt på vei er du?

klem

Skrevet

Har heller ikke kjent noe liv enda, og er i uke 18 jeg også. Har heller ikke fått mage enda:o(

Tror at det er helt normalt.

Skrevet

jeg ringte legen og han sa at hvis jeg ville kunne han sykemelde meg frem til den 6 da jeg skal til jordmor..legen er dum og har aldri tid.. hallo i luken det var jo ikke det jeg ville.. jeg ville jo bare høre om det kunne være noe galt...

gleder meg til å møte jordmor jeg.. :)

Skrevet

jeg er 21 uker... og jeg kjente noe så vidt i uke 17, så har det vært stille fram til nå. så plutselig kommer nok sparkene til deg og! jeg kjenner ikke de største sparkene enda jeg heller, morkaken ligger foran. men det er da en del dytt og små spark. helt sikker på de snart kommer til deg og. m er du veldig bekymret så ring jordmor. men det er nok i orden tenker jeg :)

Skrevet

takk for svar:) synes bare det er ekkelt å gå å tenke på det.. blir jo også en liten smule misunnelig på alle dere med fotballsparkere i magen.. men men.. det kommer seg vel:)

Skrevet

Du trenger absolutt ikke å bekymre deg! Og ikke hør på når du "skal" kjenne liv, det stemmer ikke alltid. Jeg er i uke 25 og kjenner lite til ingenting. Har morkaken foran og hun er kanskje et rolig barn?

Jeg har både sett og hørt henne, så jeg vet at hun har det bra. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet og prøve å ikke tenke så mye på det. Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden :-)

Skrevet

er også 18.uker ,merker INGENTING ,men har mage da!! Min UL er også om 2.uker.,uke 20. Prøver ikke tenke for mye på det h*n sparker vell når den tid kommer? men må si jeg gleder meg da...

Skrevet

sj84: er du fra oslo også eller?

er også født i 84..

Skrevet

sanasol: nei jeg tror man bør ta disse reglene med en liten klype salt..

:)

mye bedre å disuktere det men snille damer som dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...