mette83 Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Vi blir jo snart gravide hele gjengen:-) Så har et lite tips når dere begynner å slite med hemorider. Igår hadd jeg en hemoride, seriøst ganske stor en. Dro på helsekost å kjøpte meg romersk kamille-salve (kr 89,-) og i dag er den heeeelt borte, deilig!!!:-) Så vet dere det!
attpåklatt!! Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Takker så mye!!! *noterer den der ja..* Klem!!
Nutmeg Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Tror aldri jeg har hatt hemorrider, så jeg må jo bare spørre. Hvordan merker man at man har det? Velger tolke min uvitenhet som et tegn på at jeg aldri har hatt det:) Skrev nå ned tipset ditt i alle fall sånn i tilfelle jeg plutselig en dag våkner og bare vet hvordan det kjennes ut å ha hemorider:) Man får det vel gjerne når man er gravid?
mette83 Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 hehe, det er mer som en boble.. den klør litt og det gjør litt småvondt, spesielt når man sitter på do. Du merker det når du har det ja, skal jeg love deg:-) Mange damer blir plaget med det når de er gravide. Den kremen er suveren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå