Gå til innhold

Bekymret igjen..


Gjest

Anbefalte innlegg

må bare le av alle de bekymringene jeg har. Jeg er 5+2 idag og er ikke kvalm, nå vil jeg nesten være det for å føle at alt er bra. Når kom kvelmen på dere? Jeg har mensmurringer som kommer og går, ømme bryst og er trøtt. Håper så veldig at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er bare 4+5 tror jeg, og har vonde bryster, mensmurringer og er litt trøtt..... ikke noe kvalme...... tenker hele tiden på om dette skal gå bra, er redd for å miste... men samtidig tenker jeg at det er jo dumt å gå å bekymre seg, går det ikke så går det ikke...... skal prøve å kose meg med å være gravid nå... men gleder meg masse til de 12 ukene har gått, da skal jeg slappe mere av.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her kommer noen betryggende svar:

1. Mange blir ikke kvalme! og kan være glade for det

2. Jeg har begynt å kaste opp nå og er i 8. uke, så du har ennå litt tid på deg :-)

3. Du kommer til å savne å ikke være kvalm når du sitter der med hode i do og ikke tåler lukten av kaffe, røyk, parfyme, +++++

 

Dette går så bra! Men skulle det gå galt er det ofte en grunn til det og kroppens måte å rydde opp på!

Kos deg med baby i magen! og Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare ømme pupper i starten,og etter ikm våkna jeg flere ganger pr. natt av kjempekramper og vondt i livmora.(trodde jeg mista hver gang,men ingen tegn til det) Dette varte vel frem til jeg nærmet meg 6 uker,og så kom kvalmen mer og mer etter det. Ikke så ille først,men nå er jeg 7+1(i åttende uke,altså) og kan ikke gå utfor døra engang. Jeg er drita kvalm døgnet rundt,trøtt,slapp og føler meg febersjuk hele tida. Kan nesten ikke spise og orker knapt sminke meg eller kle meg skikkelig,har ikke energi.... Håper for din del at du slipper kvalme,men de fleste merker nok litt til det,som regel starter det ca et par uker etter du har testa positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...