Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 jeg vet ikke når jeg hadde el denne gangen, og vet at jeg kan ha ikm alt ifra i dag (15) til den 24..... jeg får 15 billigtester i posten i dag, så er litt fristet selv om jeg tror jeg har ikm nærmere den 24 enn den 15.
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2006 altså, jeg har pleid å ha ikm rundt den 15, men så har syklussen endret seg i det siste, og blitt forskyvet, men jeg mener jeg hadde el slim for over ei uke sia. litt usikker
*Bea* & bitteliten Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Jeg ville ha testet i morgen tidlig hvis jeg var deg Du har jo en hel bunke tester å ta av, så da får du i alle fall sjekket ut om IKM evt. er i dag. Hvis du er gravid og har IKM i dag vil den sannsynlivis kunne slå ut nå. Er IKM den 24 vil den jo sannsynligvis bli negativ, men da kan du jo bare teste på nytt over helga Jeg har IKM mandag 20/11. Klarte ikke å holde meg lengre i dag og testet med billigtest. Den var slevfølgelig negativ i alle tilfelle siden det er alt for tidlig. Men det er morro med spenningen ved å teste uasnett. Sist jeg var gravid testet jog positivt med billigtest 4 dager før IKM. Lykke til! Krysser fingerne for at vi begge har spirer i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå