Gå til innhold

ehem... kjøpte meg mine første gravidklær i går jeg.....:)


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

ER bare 11+5 ennå og dette er mitt første svangerskap, men klærne mine er rett og slett trange altså:) Jeg har ikke gått opp noe i vekt ennå, men har fått en liten bul på magen gitt. Hadde egentlig tenkt å vente til etter UL i morgen for hvis alt er i orden der så er jeg liksom trygt over til 2.tri, men nå passet det best å gjøre shopping i går da....

Men jeg tør ikke bruke klærne før etter UL i morgen i alle fall:)

Håååper virkelig at alt er i orden i morgen, for da slipper vi så hyppige kontroller som vi har hatt til nå. I alle fall frem til uke 20 da. Da er det påan igjen.... Men krysser alt for at dette skal gå bra nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi

det går nok bra skal du se! :)

 

Jeg er selv 7+6 og bruker nå en bukse som har falt ned på meg bestandig. nå sitter den fint gitt!

jeg har heller ikke gått opp noe i vekt, men kroppen er i forandring iallefall!

 

Hvorfor har du vært på så hyppige kontroller? blødninger?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo vi får håpe alt går fint:)

Jeg har todelt livmor så jeg er i fare for spontanabort, setefødsel og for tidlig fødsel.... Nå er jo i alle fall faren for spontanabort nesten over. Vil i alle fall tørre å slippe jubelen løs hvis alt er i orden i morgen for da betyr det at jeg kom meg gjennom de 3 første mnd:)

Jeg har også hatt noen småblødninger, 2 ganger etter kontroll (da har de jo rotet litt oppi der) og en gang uten noen foranledning... Derfor er jeg sykemeldt til midten av desember fordi jeg må ta livet med ro...

Så hvis alt er i orden i morgen skal jeg feire med å dra hjen og hoppe i mammaklærne mine:) De er i alle fall sinnsykt behagelige å gå med!

Det er jo ikke så stor bul på magen ennå, men med gravidklær ser jeg i alle fall gravid ut. Med mine vanlige klær ser jeg bare bulkete ut.. hi hi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjøpt litt kle eg også, på sal då (tenkte det var greit til våren) - men har ikkje byrja bruke dei enno. Har framleis nokre dongribukser eg kjøpte i Mexico i fjor (gjekk opp ganske masse på åtte månader med tortillas, tacos og lite mosjon) - dei passar fint i livet, men slaskar på låra. Uansett meire behageleg :)

Gler meg til å byrje bruke mammakle eg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mammabukser jeg og har gjort det en stund alt. Fikk mage tisdlig denne gangen og orker ikke stramme bukser over magen. Den er liksom litt øm. Nå er jeg ferdig med uke 12 i dag og tror de fleste ville gjettet at jeg var gravid hvis de så meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammabuksene er i alle fall sinnsykt deilige å gå med:)

Men skal vente til etter UL i morgen før jeg tar de i bruk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har måtte gi tapt jeg og bruker bare mammabukser nå, får ikke på meg de andre lenger til tross for at de egentlig var for store og vekten har holdt seg stabil. Det går nok bra i morgen skal du se! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det Alva. Jeg både gleder meg og gruer meg, men føler jo at alt er normalt og da. Så da er sikkert alt i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...