Pandura Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Når har man festesmerter/blødning? Jeg mener når i syklusen da. Jeg skjønner at det kan forekomme når det befruktede egget fester seg til livmorslimhinnen, men etter hvor mange dager? Jeg har bittelitt blod på papiret når jeg tørker meg og hadde vondt i magen, nesten som mensvondt, i går. Murret i ryggen og strålte ut i bena, det varte kanskje en time. Jeg må bare legge til at IKM er 21.november.... Ellers er alt bare velstand! Jeg har oppdaget at de har begynt å selge klementiner på butikken! De smaker jul, advent, stearinlys, pepperkaker og alt mulig godt! Løp og kjøp. Ha en fortreffelig dag!
*Troika* Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Etter det jeg har lest, kommer den eventuelle festeblødningen når egget fester seg i livmoren ja.. Vanligvis 6-10 dager etter EL. Synes det høres litt lovende ut jeg Pandura! Krysser alt for deg:-)
Pandura Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Takk for svar! Jeg har en sånn rar følelse av at noe er på gang, men det er jo helt sært så tidlig. Tar meg en klementin jeg!
*Troika* Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hehe, det hørtes godt ut! Fikk skikkelig lyst på klementiner nå. Er de så gode som de pleier å være rundt juletider, eller fremdeles litt sure?:-)
Pandura Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 De er kjempegode! Iallefall de jeg fant på en spar-butikk. Har kjøpt ca fem kilo den siste uka, de begynner å smile med en gang jeg kommer inn i butikken nå.....
*Troika* Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 :-) Jeg vet hva jeg skal etter jobb...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Dette hørtes veldig flott ut Pandura... Håper dette går veien for deg nå...C";) Noterer små gode orange frukter på handlelista jeg... Jeg vil også smake på julen....
nungo Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Har aldri selv opplevet festesmerter/-blødning men i og med egget vannligvis fetser seg 4-6 dager etter el/befruktning da høres det jo svært lovende ut. 6.sanser og fornemmelser har jeg skikkelig sansen for, så jeg krysser og håper doe deg, Pandura! Det hadde vært virkelig hyggelig om vi kunne følges til gravid-sidene igjen :-)
skifer Skrevet 15. november 2006 #9 Skrevet 15. november 2006 Høres lovende ut det der gitt:) Også fikk jeg og lyst på klementiner nå ja..namme nam:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå