Gå til innhold

Mange som er kvalme fortsatt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gikk det over hos dere??

Jeg er 15 uker på vei og fortsatt kvalm. var kvalm med forrige frem til uke 17-18, så jeg må vel forberede meg på det blir noen få uker til..

er bare så lei av å ikke fungere dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 18, og det er ikke over enda.. :o(

Skrevet

Hei du...

Jeg er 19+3 i dag og er fremdeles kvalm.

Tror ikke det kommer til å gå over enda,men men..

Håper bare det går over til jul jeg!

Er så kjipt å være kvalm og ikke i form når all lukt fra mat er i hus og hjem.

Lykke til,håper det går over for deg snart!

Skrevet

jeg har gått 15+5 og kastet opp i dag! det er i allefall 3 uker siden sist det skjedde. men så var frokosten noe tvilsom da, en halv liter oboy, et rundstykke med skinke, 4 kjeks med vaniljefyll og en liten rest kims snack chips.. var ikke kvalm før jeg spiste heller.

Skrevet

Vel jeg er "bare" uke 14 og kan forsatte ikke gjøre noe som helst uten å kaste opp, det inkl. være for lenge på nettet og se på TV, så jeg håper inderlig at dette går over. forskjell er det riktignok, jeg har det passelig ok hvis jeg tar det helt med ro, tidligere spydde jeg hele tiden uannsett. men det kan visst ta noen uker til sa legen.

Skrevet

26+1 og kvalm fremdeles. Spyr fremdeles daglig, men det er redusert fra 5-15 ganger daglig til 1-5. så nå begynner jeg å komme meg:)

Skrevet

jeg er 23+4 og spyr fortsatt som en gris.

holder nesten ikke på mat.

Skrevet

Jeg er 19+2 og er fortsatt kvalm. Men kaster ikke så mye opp som de to over meg her gjør heldigvis. Kan umulig være særlig greit.

Skrevet

Fortsatt kvalm her også, er i uke 20, men er sluttet å spy så mye:)

Skrevet

jeg er også kvalm enda og er litt over 14 uker... har aldri kastet opp,men brekker meg mye...

Skrevet

spyr som en gris enda og er 21 uker på veg. men var slik sist også så det er bare å holde ut!!

Skrevet

jeg er 15+4 og er kvalm enda.. har ikke spydd, men er skikkelig kvalm så jeg har lyst å spy...

Skrevet

er 14 +4 jeg brekker meg om morgenen, ellers kvalm i perioder på dagen of kvelden men er uansett mye bedre enn før (spydde 5-10 ganger om dagen frem til uke 13).

forrige gang ble jeg helt kvitt kvlmen i uke 18-19, håper det blir litt tidligere denne gangen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...