Gå til innhold

HURRA!! ( har vært på ul i dag)


j05-g07-fødeklar

Anbefalte innlegg

Ja da har jeg vært på ul og kunne gå der ifra kjempelettet. For dere som ikke har fått det med så hadde jeg en exu for 7 uker siden og i dag kunne legen vise meg at min lille spire denne gangen hadde funnet veien helt ned i livmora. Jeg så det lille hjerte banke som bare det, fikk med bilde og greier. ÅÅÅÅ denne dagen er fantastisk. Legen mente jeg var 7+3, jeg selv har kommet til 7+1 så det må en si stemmer bra. Lille var 12 mm lang.....å jeg blir nesten på gråten jeg.....tenk at jeg enda en gang skal å bli mamma....ja om alt går bra da.

 

Dere andre som har vært på ul, hvor langt var dere på vei og hvor stor var spira????

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer!!!

 

7 uker på vei og 10 mm. hjertet banket som bare det:)

 

Men etter mine beregninger så er jeg litt lengre da, fire dager lengre enn legen tror. men de fire dagene er ikke så viktig, tross alt, bare den lille har det bra! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det ikke morro?:)

 

jeg var 6+5 i følge legen og spiren var 0.82cm.... bitteliten....

så ut som en liten potet med et bankende hjerte:P

tårene kom da kan du si;)

 

lykke til videre:D

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg var på UL da jeg var 8+6 og da var nurket 22mm

 

Så koselig at du har fått sett "spira" di da ;-)

 

Jeg skal på UL neste torsdag også, da er jeg 12 uker

 

Gleder meg masse til å se nurket mitt igjen.

 

Klem 090607

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på første UL da jeg var 6+4 dager på vei da målte nurket 12mm.Så var jeg nå den 9.nov og da var jeg 9+5 uker på vei og nurket var 26,5mm.Neste UL er den 30.nov og da skal jeg være godt over tolv uker på vei:)

 

Kos deg med tanken på at hjertet har banket.Dette går nok bra:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååå, jeg kjenner meg så godt igjen...

 

Jeg ble operert for exu 31august, å nå sitter jeg her med en liten spire igjen... Er etter mine beregninger 6+3 i dag. HAr vært på ul, å der lå det inni livmora, og til mandagen skal jeg på ul igjen... Da regner jeg med at hjertet slår... Gleder meg sånn!!

 

Det var godt å høre at det er flere i samme situasjon!!

 

Gratulerer med ett vellykket svangerskap!så langt... Skjønner veldig godt dine følelser rundt dette!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei...

 

ville bare si gratulerer... Så heldig du er som vet alt går bra.. jeg må vel vente til den vanlige i uke 17 eller hva det no er med å få ting bekreftet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! Så bra at alt var bra! Det må være veldig deilig å få bekreftet at alt står bra til så langt. Ringte selv i dag og bestilte meg en tidlig UL. Har fått time når jeg er 8 uker på vei. Håper da å få se et lite bankende hjerte :-)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...