Gå til innhold

noen med lavt stoffskifte her?


¤butterfly¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke fått noe ekstra ul pga lavt stoffskifte.jeg har gått på tyroxin/Levaxin siden jeg var 15 år.. eneste er at jeg tar blodprøver annenvær mnd pga dette....

syns man kunne fått flere ul ja når man har dette,får man går jo på medisiner som går over hoss fostere. d skal jo ikke være noe skadelig men vært kjekt me en ekstra ul fordi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gått på Tyroxin/ Levaxin (hvorfor i alle dager bytter er legemiddel navn???) i noen år. Jeg har heller ikke fått noen ekstra ul el. lignende, men har blitt henvist til spessialist på sykehuset for nærmere kontroll. Fastlegen min sa at det var rutine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viste ikke helt hva det innebar i forrige sangerskap, har satt meg litt bedre inn i det nå, viser seg at fosteret kan få skader på indre organer hvis stoffskifte er for lavt, tror det var slik. går og er tritbekymra hele tiden.var på sykehuse til endokrin forrige gang, men fikk bare beskjed om at det var tull å komme til sykehuse, de kunne fint ha samme oppfølging på legekontoret. lurer på om jeg kan spørre om tidlig ul denne gangen, hadde vært fint å sett at alt er bra, fo har i de siste månedene vært fort lavt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...