Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Og når på døgnet får baby de forskjellige måltidene? Får de frukt/grønsaksmos som et eget måltid? Med vann eller melk til?
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Rundt 4.5mnd alder. Som eget måltid. Fra 5.5mnd ble frukt kun dessert eller til å blande i grøten (og noen ganger mellommåltid)
yasmina Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Min er 5 mnd og får 1/2 porsjon grøt til forkost, 1 glass med fukt eller en halv banan ca kl 14- 15 og full posjon grøt til kvelds. Får vann til måltidene. Litt tidlig med så mye mat, men han har litt vektproblemer....
miss jones Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Min lille har fått grøt til kvelds i snart tre uker. Spiser litt over halv porsjon nå. ( dvs i går kveld måtte jeg lage mer til henne, for hun var så sulten..) Hun har fått litt most banan sammen med grøten og litt fruktpure også det sammen med grøt. Lurer på om hun skal få et måltid med grøt på formiddagen også snart. og hun er 4 mnd og tre uker.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Er så usikker på om jeg skal erstatte det ene mme-måltidet med fruktpuree? eller grønnsaker da? Gir dere til de er mette, eller er det liksom ett glass som er en porsjon? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå