Leontine Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Her kommer det... Mine to forrige sykluser var på 32 dager, har vært det etter at jeg mistet sist gang. Før dette brukte jeg spiral, og hadde mens ca fire ganger i året. Før det igjen gikk jeg på p-piller og hadde nøyaktig (omtrent på timen) 28 dagers sykluser. Men denne siste syklusen var det 30 dager mellom første dag av forrige mens til første dag av denne mensen. Da hadde jeg 12 dager fra EL til første blødning. Er det denne perioden som kalles Lutealfasen, og er den normal? Når kommer EL da denne mnd? Bør jeg tenke 30 dagers sykulser? Hjelp!!!!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 12 dagers lutealfase er helt normalt, 10 eller mindre er i korteste laget. Hadde nok tatt utgangspunkt i siste syklus, men hatt de litt lengre syklusene i bakhodet dersom tr ikke kom "på tiden". Og også latt fruktbarhetsdagene vare litt lenger i tilfelle EL er senere. Jeg har begynt å bruke EL-tester og er kjempefornøyd med det (trenger ikke være så dyrt heller hvis man bestiller strips fra billige-teste.dk kan man teste i vei uten å bli ruinert).
Leontine Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Hvor lang tid tok det fra du bestilt testene til du fikk dem i posten? Brukte QR forriger periode, og fikk pos på dag 16. Men det blir dyrt å bruke nesten 300 kr hver mnd på tester...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 To dager tror jeg det tok. Tror jeg fikk 4x7 tester (altså egentlig nok tester for 4 perioder hvis man vet ca når å starte testingen) for under 200kr. Betalte noen tiere ekstra og fikk med noen stipsgraviditetstester også.
Leontine Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 Da var det bestillt! Takk for tipset!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå