Gå til innhold

Hurra - gått NED i vekt !!! :-D

Anbefalte innlegg

Vært til kontroll hos legen i dag, grudde meg som bare det for å gå på vekta (veier nok i utgangspunktet, før jeg ble gravid!) men hadde ikke gått opp noe de siste 3 ukene, faktisk gått ned 200gram !

Jippi !!

Måtte feires med en brownie på veien hjem ;-)

Gått opp totalt da ca 12 kg (36 fullgåtte nå) og det er betydelig mindre enn forrige graviditet (+27kg!) så jeg er så glad !

Ellers alt fint med Mini - symfysekurven på vei nedover (betyr vel at baby har sunket i bekkenet) det lå nå på 35.

Dere andre da ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7095475-hurra-g%C3%A5tt-ned-i-vekt-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig gris! er i uke 34 og gått opp 14 kg. holt på og besvime når nåla stoppa på 84 kg. men men , kan vel bare takke meg selv er jo rene søpple dunken om dagen. kan spise hele tiden og jeg har lyst på allt selv ting jeg egentlig ikke er spes begeistret for det går ned på høykant. og på toppen av det hele er jeg oppe og spiser på natta. skal bli litt av en jobb og få det av igjen tenker jeg. godt det er lenge til bekini sesongen.

Så bra :) da fortjente du jammen en brownie ja!!! Jeg tror nok ikke jeg har gått mye ned iallefall........ spiser jo som en hest om dagen- og har så lyst på godis hele tiden!!! har allerede gått opp nesten 20 kg jeg........ :(

Annonse

Så kjekt da! :-)

Jeg la ikke på meg mellom kontrollene i uke 27 og 36, men i følge veiing har jeg nok lagt på meg to kg fra siste kntr. i uke 36 og den jeg skal på neste uke - uke 40. Da er vi oppe i omtrent 12 -13 kg....

Spiser som en hest for tiden... masse godteri og sånn, desverre.. ikke så mye vanlig mat.. - og aktivitetsnivået er jo mildt sagt labert..sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...