Gå til innhold

blir så forbanna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

igår kom endelig min kjære hjem...hadde gleda meg til dette i en uke nå....han kom hjem..vi kosa oss med mat og tv kveld..så begynte vi å snakke om barnevogner og hvordan vi skulle skaffe den..jeg vil så fort som mulig å han mener vi kan vente litt til..

vi ble begge irriterte på hverandre og han var sliten etter jobb og kjøring hjem..så han gikk å la seg..jeg satt oppe litt til...

jeg VET han ikke sov da jeg kom å la meg,men han sa ikke et ord til meg..

han har det med å ta HELE senga om natta,jeg fikk ikke sove mer enn 2 timer ca,hadde vondt i ryggen i tillegg..

og nå har han ENDA ikke stått opp...

jeg blir bare mer å mer forbanna jo lenger tid det tar!!!!

jeg stod opp klokka 9 i dag tidlig!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legger til at jeg nå fikk en sms inne fra soverommet der han ligger: kan jeg få frokost på sengen? ER DET MULIG????????

Skrevet

Er det hans måte å si unnskyld på eller?

Trøsteklem til deg

men du må ikke tro at han sjønner deg, du må fortelle han at du har vondt, ikke får sove, at du blir fort lei deg og at han må ta hensyn.. han tror at du er som før du ble gravid vetdu..

Eller skriv et brev der du forklarer, og gi han det...

Skrevet

Fortell han hvordan du føler det når han ikke viser hensyn til deg,for mannfolk er ikke tankelesere,selv om vil gjerne vil at de skal være det.

Men si det på en rolig og behersket måte sånn at det ikke blir en da en krangel,men at han forstår hva du mener og tar det alvorlig og seriøst.

Det blir nok bedre skal du se vettu!

Hilsen medsøster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...