Petrinemor Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Blir skikkelig grinete nå!!! Har bare en el-test igjen nå.. Tester med cb digital.. hvis man har testet seg hver dag og ikke på samme tidspungt.. kan man da gå glipp av Hc stigningen??? Jeg er litt frustrert nå.. redd for om jeg ikke har el denne mnd Har jo liksom lyst å gjøre en innsats hver mnd, men det er jo ingen vits hvis man ikke har el. Den BØR bare bli positiv i morgen, hvis ikke må jeg jo kjøpe flere tester.. og det er så dyrt! Klem
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Krysser fingrene for at du finner den berømte EL i morgen
Soave Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Hei! Vet at de som skal insemineres kunstig, blir anbefalt å teste to ganger om dagen. Men det skal vel litt til å gå glipp av et utslag på testen, bare fordi det ikke er nøyaktig akkurat samme tidspunkt du tar testen? Kjøp el-tester fra billige-teste.dk, så kan du teste så mye du orker uten å tenke på hva det koster! Ellers bør du jo bare ta en pulings i dag og om et par dager, så er du jo på den sikre siden:) Vi kan jo henge oss for mye opp i de testene. Det er jo samleiene man blir gravid av:) Sender masse oppmuntringstanker! Hilsen fra meg som fikk mensen i dag, og som nok ikke hadde eggløsning denne måneden. Puh. Det er et slit, dette. Klem,
Petrinemor Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Tusen takk for svar Jeg håper da at det skal litt til å gå glipp av den når man tester seg hver dag.. jeg får virkelig håpe at jeg får el.. hadde ikke det sist pp tror jeg.. fordi jeg pleier å få ømme brystvorter når el har vært.. og det fikk jeg ikke da.. Pleier jo som regel og få det.. så jeg håper ikke det er noe galt med denne kroppen min.. Men jeg må slutte å tenke så mye på det tror jeg.. har jo et slingringsmon denne syklusen min, så det kan jo være den dukker opp i løpet av noen dager... får jeg håpe Skulle ikke vært lov med tr når en ikke har hatt el!!! Klem:)
Soave Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Nei, det skulle ikke vært lov:) Du kan godt hoppe over en eggløsning uten at det er noe galt med kroppen din! Vær god mot kroppen din, og ha tillit til den. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå