Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 og det ser ut til at det blir ei lita jente... Hadde i alle fall ikke noe utovertiss enda, så tror ikke hun vil gro det heller. Alt var bra med henne, og hun beveget seg veldig, var veldig urolig. Snudde seg hele tiden. (Jeg hadde akkurat spist..) Jeg fikk en tåre nedover kinnet for hun var så søt og flott og levende og frisk.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Så kos! Gratulerer med ei lita tulle! Gleder meg til det blir min tur, men det er lenge til enda... 22.12.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 så bra!!!! kjempe fint at alt var bra med den lille prinsessa di
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Gratulerer med ei jente:) Er alltid herlig og se det lille nurket sitt for første gang,alt blir så virkelig da;) kos deg masse fremover..
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 15. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2006 Det er bare så helt fantastisk!! Går rundt og gliser som bare det!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 hihi.. kjenner den følelsen der ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå