Cherin Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Noen flere som er alene mamma i vestfold? Jeg har en mnd igjen av min termin,og typen har gått fra meg..Dette er utrolig tungt og håper og komme i kontakt med flere alene mammaer..
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg er fra Vestfold, men jeg bor ike der. Men kommer sikkert til å tilbringe masse tid der etter at min lille solstråle blir født i mai. Både den kommende bestemor og bestefar bor der :-)
Ine<3Julie Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 hei hei, jeg bodde i larvik fram til nå, men har nå flyttet til bergen igjen.. barnefar og all hans familie bor i vestfold, så da kommer jeg nok til å være der litt fremover tror jeg.. ingenting er sikkert.. jeg "valgte" å flytte ut for en måned siden, da ble det vel samtidig slutt mellom meg og barnefar... har en måned igjen jeg og.. forstår at du har det tungt.. jeg forstår ikke noe lengre.. kanskje vi kan forstå oss på noe fremover? god klem sender jeg uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå