Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 når jeg tenker meg om så har jeg jaggu ikke vært på GU etter at jeg fødde...!!!:/ skulle jo ha det på 8 ukers kontrollen,men legen min ble flau ja:) hadde en ung,pen fastlege(samme lege som jeg hadde under graviditeten) som ble sprut-rød da jeg spurte om jeg skulle ta en GU!! han mente at det ikke var nødvendig så leng jeg selv mente at alt var ok der nede. og det mente jeg.. MEN jeg skulle jo ha fått meg en ny time til gynekologen min,men det ble avglømt!!!
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 har ikke tatt GU etter fødselen jeg heller, fikk samme svar som du av fastlegen, så lenge jeg ikke følte for og ta det så var det ikke nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 godt at jeg ikke er den eneste;) må nok bestille meg time til GU ja... gutten er jo snart året:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Var og snakket med legen om når man burde ta GU etter fødsel o.l og fikk beskjed at så lenge man hadde samme sex partner så anbefalte de hvert 3 år, så føler jeg har god tid på meg enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå