Gå til innhold

Elli-Karamelli, grattis med overstått bursdag!


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Glemte deg helt av i går, var nesten ikke innom BIM, men gratulerer på etterskudd. 28 er vel flott. :o)

 

Du har vel ikke noen venner som bor i Drammen forresten? Var ute og spiste med noen venner i helga, og begynte å snakke om Las Vegas og giftemål. Det ene paret vi var med hadde noen venner som akkurat hadde vært i Las Vegas og giftet seg, uten at noen visste det. Og de hadde kommet hjem fra jordomseiling i sommer......hehe. Da tenkte jeg på deg da, det hadde jo vært litt av et sammentreff. :o)

 

Håper formen begynner å bli bedre snart, skikkelig kjipt å være kvalm hele tiden. :o( Har jeg forresten sagt grattis med nytt hus? Har ikke vært så mye her i det siste, blir alltid litt bimme-lei når tanta kommer. I dag starter jeg på enda en hormonkur, så da er det bare å vente igjen da.

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh,så koselig! Tusen takk,MaybeMe! :-) Oppdaga ikke denne før nå,har ligget og småsovet på sofaen her,er så utrolig dårlig hele tida!

Var jo ikke sånn det skulle være å bli gravid!:-(

Kommer sikkert til å slurve enda mer med å følge med her inne,hodet er ikke helt på sin plass,siden det stortsett henger nedi dass!(oi,det rima jo! *dårlig humor idag*)

 

Skjønner godt at du blir lei av å bimme til tider,følte akkurat det samme som deg alle gangene det ikke gikk(og det var mange!) Håper virkelig det ordner seg snart for deg,slike hormonkurer må være tøffe for kroppen,synes du er flink som står på, jeg!

 

Nevnte du meg til de Drammens-folka,eller? (visste vel at jeg burde være mer forsiktig her inne!!!!!!!*dunke seg i hodet*) Det er et vennepar av mannen min, jeg kjenner de ikke så veldig godt enda,men vet vel det meste om dem og har vært der på besøk en gang:-) Du må love å ikke si noe,vær så snill! Er så redd for å miste enda en gang,og går det galt er jeg redd det tar nesten 2 år til før det funker igjen,så vil gjerne holde det hemmelig enda noen uker(er bare 7+1 idag) Tror ikke vi vil si noe før jeg er over 12 uker og alt ser bra ut på kontroll og sånn...

 

Kjenner du de godt,eller? Må jo inrømme at jeg spekulerer i om hun også er her inne på bim og styrer,de har jo vært sammen en god stund,er forlova,har ny leilighet,faste jobber osv.... Spør selvsagt ikke om de vil ha barn og sånn,for vet hvor kjipt det er å slite og få det spm,men er selvsagt nyskjerrig!(den som bare kunne lese tanker!)

Har liksom ikke lyst å bli det paret som buser ut med "vi skal ha barn",og så blir de kjempelei seg fordi de kanskje ikke får det til så lett de heller! (vet jo godt åssen DET føles), ville få så dårlig samvittighet...

 

Huff babla på skikkelig her,fikk en sånn liten formoppsving plutselig,må jo utnyttes!

Håper virkelig denna kuren gjør susen for dere! Hva er neste steg,forresten?

 

Krysser alt jeg har for deg!

 

*KLEMMER*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et kjapt innlegg, må straks på jobb.

Nei, nevnte deg selvfølgelig ikke, da måtte jeg jo avsløre at jeg også var her på BIM....hehe. Dessuten var det først når jeg kom hjem at jeg begynte å tenke på det, tar litt tid for hjernen min å koble sammen ting.... :o) Men det morsomme her er jo at vi faktisk har møttes og hilst på hverandre!!!! På innflyttingsfesten for noen måneder siden. Husker deg såvidt, du satt visst ved bordet hele kvelden? Jeg satt i sofan for det meste, kjente nesten ingen jeg heller.

Dette må vi skravle mere om senere. Jeg har også lurt på om de prøver å bli gravide, men kjenner dem liksom ikke godt nok til å spørre. Ikke gravid nå iallefall, for vi drakk vin sammen i helga. :o)

 

Snakkes senere, nå må jeg stikke. Håper formen holder seg bra en stund da.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi-hi,tenkte meg at du var der ja! Så gøy da! :-) Jeg kjente nesten ingen der,og jeg drikker aldri alkohol,så hjoldt meg liksom på det trygge bordet der jeg kjente folk! + at jeg var i dårlig form,TR dukka opp den dagen:-( (heldigvis for siste gang på lenge!)

 

Vi får skravle litt senere en dag,er bare å rope på meg,er som regel her helt frem til middagstider!

 

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...