Gå til innhold

Til alle dere soete snille jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Sikkert ingen som husker meg her inne naa lengere engang, for det er sikkert snart et aar siden sist jeg gav livstegn fra meg her inne...

Jeg har liksom ikke mannen min med meg paa dette her, saa jeg ble bare lei meg og deppa av aa delta her inne, og bare delta som en droemmer, ikke noe mer.

Men jeg er innom her i ny og ne, leser litt og droemmer meg litt bort, og haaper inderlig jeg kan komme inn her og delta aktivt i proevinga sammen med dere...

Oensker dere alle masse lykke til, og sender en stoooooooor klem til hver og en av dere!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa kjekt at du kommer innom en tur da! :) Dette er jo for alle som er eller vil bli gravid. Skjonner godt at du ble lei deg av aa vaere her inne naar mannen ikke var klar enda, jeg hadde de samme problemet, men naa er han klar! Saa det er haap vet du! :) Ikke mist motet, snart ar det din tur, deter jeg sikker paa!!

Stooooooooooooooooo klemmmmmmmmmmmm

Skrevet

Hei!

Skjønner deg kjempe godt, er akkurat der selv nå...

Prøver å få med sambo om å lage en nr 2 snart... Har bestemt meg å slutte på pilla i des. Og vil han ha litt kos da så får han ta riskoen eller skaffe seg selv prev...

Men håper du får med mannen din snart... Ikke gøy å gå rundt å drømme og ikke får lov å prøve engang... Drit kjipt er det....

Gråter veldig ofte for tiden jeg pga av dette...

Ønsker deg lykke til og håper du forsetter å komme innom... Og snart blir en prøver som de fleste her inne er=o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...