Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt "diagnosen" begynnende bekkenløsning/ isjasnerve i klem helt siden jeg ble gravid. Og hatt litt vondt av og til, men har klart å fungere fint for det. Men på mandag så var jeg å trente med hunden vår, og da jeg løp siste runden, var det noe som skjedde med lysken min. Kjentes ut som noen prøvde å rive og dra i det festet ved lysken, og klarte bare så vidt å gå etterpå. Klarte ikke å bevege meg når jeg kom hjem, og alt var møkkavondt. Sånn var det igår også, men var litt bedre da. Idag er jeg ikke så mye bedre enn igår. Er sinnsykt vondt å gå, og hvertfall reise seg og sette seg ned fra fra stoler og lignende. Kjennes ut som lysken er låst på en måte. Er det dette som er bekkenløsning, eller er dette noe annet? Er forresten 25 uker på vei nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Det hørtes ikke godt ut!

Jeg går selv jevnlig til kiropraktor og det hjelper mot det utroligste. Mange kroppslige plager henger sammen med skjellettet. Har lest at kiropraktikk kan hjelpe mot bekkenløsning. Har selv lettere "låsninger" (kink) i ryggen av og til og holder dette unna fra å bli et problem, ved å gå jevnlig til kiropraktor. Dersom det er isjas du har, er jeg litt usikker på hva en kiropraktor kan gjøre. Dersom legen har diagnostisert dette ville jeg likevel bestilt meg en time hos en kiropraktor, for de kan rygg/skjellett atskillig bedre enn legene.

Dette er min erfaring.

Bedre med en kiropraktor for mye enn for lite ;-)

Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...