komplett.no Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hvordan kjenner dere at hodet har festet seg? Ungen min har ligget med hodet ned hvertfall en mnd nå, men tror ikke hodet har festet seg for ingen har hvertfall sagt noe om det. Er i uke 37 nå.
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 noen kjenner stikkinger i underlivet, akkurat som noe stikker en nål oppi dær.. andre kjenner ingenting.. men det er sånn stikking som kan svi bittelitt.. har jordmoren sjekket om det er festet? for de sier jo ifra om det er festet eller ikke.. og det er jo ikkelengetil tærmin heller.. min baby lå ca en mnd nedi bekkenet før det festet seg..
komplett.no Skrevet 15. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2006 Skal til jordmor om 1 1/2 uke så skal spørre henne da.
2nj♥ Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Sist kjente jeg ingenting da hodet festet seg(fikk bare beskjed om det av jordmor), men denne gangen har jeg kjent nedpress og stikkinger. Er 38 uker idag og hodet har vært festet en uke.
Abracadabra Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 jeg vet ikke om hodet har festet seg, men har en sterk mistanke om det, for magen senket seg litt, jeg begynte å få ondt nedover i bekkenet og begynte å vagge som en gås pga smerter i skambenet, pluss at når jeg sitter på huk (som ikke skjer ofte lenger, believe me!) så kjennes det ut som om jeg har en tennisball "oppi der"!!! har lest at noen damer opplever det som om de sitter på hodet til babyen når hodet har festet seg nemlig, regner med jeg har en mild versjon av det, hahaha! men jeg får ikke vite om jeg har rett før jeg skal til jordmor om en uke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå