Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt "diagnosen" begynnende bekkenløsning/ isjasnerve i klem helt siden jeg ble gravid. Og hatt litt vondt av og til, men har klart å fungere fint for det. Men på mandag så var jeg å trente med hunden vår, og da jeg løp siste runden, var det noe som skjedde med lysken min. Kjentes ut som noen prøvde å rive og dra i det festet ved lysken, og klarte bare så vidt å gå etterpå. Klarte ikke å bevege meg når jeg kom hjem, og alt var møkkavondt. Sånn var det igår også, men var litt bedre da. Idag er jeg ikke så mye bedre enn igår. Er sinnsykt vondt å gå, og hvertfall reise seg og sette seg ned fra fra stoler og lignende. Kjennes ut som lysken er låst på en måte. Er det dette som er bekkenløsning, eller er dette noe annet? Er forresten 25 uker på vei nå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7094764-noen-som-kan-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

kan høres ut som om du har fått en bevegelse i et av "skjøte-leddene" bak på bekkenet, da kommer det ofte noen nerver i klem eller strekk.... Hysterisk vondt, jeg vet!

Mitt råd er i og for seg enkelt, kom deg til legen (om du så må få hjelp til å gå) Og hvis legen mener det er bekkenløsning så sørg for å få henvisnin til manuellterapaut pga bekkenløsning med gangvansker. En manuellterapaut kan muligens manipulere leddet tilbake i riktig stilling og så lenge det står BL-med gangvansker så er behandlingen dekket, så du slipper egenandel. Lurt å finne en manuellteraput som har litt erfaring med BL da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...