BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Hei hei! Lenge sia sist naa at vi har snakka, men jeg vil bare si at jeg sitter her nede og tenker mye paa deg! Haaper du har det bare bra, og at du koser deg med siste innspurt av svangerskapet! Er saa spent jeg, altsaa! Ville bare sende en liten hilsen, en stor klem, og oenske deg all verdens lykke til!!!! Spent paa aa hoere fra deg (baade naa og etter den store dagen!) KLEM!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 15. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2006 *dytter saa du ser den oppe her naar du kommer*
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 HEEEEEI:) Så trivelig:) Gratulerer så mye med overstått bryllup:) Kan tenke meg det var en fantastisk dag!!! Her er det siste innspurt nå ja. 2 uker til termin i dag. Nesten litt skummelt. Gikk fortere enn jeg trodde dette:) Har bekken-og ryggvondt, men det er overkommelig. Hvordan går det med deg da, er gubben på glid?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 15. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2006 Hei igjen! To uker er jo ingenting!!! Det er bare noen faa dager det! Straks! Jeg er hjemme i Norge da. Jeg reiser den helga om ei og ei halv uke. Gleder meg ikke noe denne gangen. Har egentlig bare lyst aa vaere her hos mannen min, men maa nesten hjemmom av og til. Skal jobbe litt ogsaa. Er saa vanskelig aa finne noe som helst her. Bryllupet ble en droem! Alt gikk perfekt, og alle var overbegeistret over den flotte sermonien vi fikk i stand. Etter det dro vi paa cruise til de greske oeyer, og det var bare helt utrolig! Vil anbefale det, altsaa! Hvis du noen gang skal reise paa tur. (Saerlig bryllupsreise!...) Vi har det bare bra, men mannen er langt i fra paa glid... Fikk til og med skikkelig nedtur her en dag, da jeg sa noe om saken og sa at holdninga mi var "skjer det saa skjer det" og at jeg ville blitt saa glad. Han fikk helt panikk og sa det var helt villt aa tenke saann! At vi absolutt ikke kan faa noen barn saann som situasjonen vaar er naa. (Ikke noe i veien egentlig, bare det at mye maa tilpasses, saa hovedsaklig er han bare redd.) Han sa han gjerne vil ha barn i fremtiden, men han vil vaere saa klar at han kan hoppe av glede den dagen jeg kommer og sier jeg er gravid. Saa saann er det med den saken..... *snufs*... Jeg blir saa deppa atte... Mannen er da 32 aar! Foeler jeg liksom bare maa gaa og vente paa et mirakel... Og jeg greier ikke aa vaere optimist heller. Huff... Jaja, jeg gleder meg hvertfall veldig paa dine vegne, og oensker deg lykke til!!! -Er du helt klar med alt?
Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Huff så synd at mannen din ikke er klar da. Hva kan man gjøre for å gi han et spark i rævva da... Kan tenke meg dere hadde et supert bryllup ja:) Med en hærlig bryllupsreise:) Har lyst til å gifte meg jeg også, men det blir nok ikke på en stund nå. En ting av gangen!! Ja nå er alt av utstyr klart, så jeg gleder meg til å ta det i bruk:) Står bare og venter. Har ikke pakka bagen ennå, men tenker å gjøre det hver dag:)
Deseando...♥ Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Hva kan man gjoere... ja si det... Hvis jeg bare kunne faatt noen til aa si meg hva jeg burde gjoere, hadde jeg skutt opp av stolen her som en rakett for aa gjoere hva som helst!!! Du maa pakke bagen din, jente!!! Fra naa av kan det skje naar som helst! Kanskje gaar du over tida (haaper inderlig ikke det!!) men foedselen kan ogsaa plutselig starte opp i morgen, f.eks! hehehe.. Haaper du gleder deg masse, at du ser frem til foedselen som noe fantastisk og spennende, og at det hele gaar virkelig bra! Spent paa aa hoere fra deg! Ha det fint, vennen! *stoor klem!*
Gjest Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Ja nå er det på tide å pakke bagen:) Lover å gjøre det i morgen. Gleder meg veldig til fødselen, men samtidig gruer jeg også Men det går nok bra. Vet jo ikke hva vi går til:) Ha det fint du også. Kos deg når du skal til Norge igjen. Blir godt å komme hjem til familien en tur. Kjipt at det er vanskelig å få jobb der du bor:( Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå