Gå til innhold

Flere som har barn som synes det er kjedelig å spise? (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er snart ni mnd, og er ikke spesielt glad i å spise et helt måltid. Han har nesten alltid vært sånn, slitsomt å få i han mat. han gaper etter de første skjeene, hender han sitter å "nammer", men mister interessen så fort han ikke kjenner sulten lenger. et måltid kan vare i tre kvarter, og da har han kanskje fått i seg 2/3 av grøten/middagen. (med en utolmodig mamma/pappa som trykker det i han tilslutt)

Det er så slitsomt å måtte lokke i ham mat hvert måltid! eneste gangen han spiser mye og fort er hvis det går ca fem timer mellom måltidene... det er for lang tid synes jeg, da er han skikkelig sulten.

Og nå våkner han om nettene siden han er sulten. jeg rekker ikke gi han nok mat på dagen... Det er så frustrerende at jeg har lyst til å grine! Hvorfor vil han ikke spise?? Jeg prøver ALT! av grøter, frukter, middager og brød (som han kaster opp av, klarer ikke svelge biter). Han liker det meste, men det virker som han blir fort lei.... =(

Trenger å høre om jeg gjør noe galt!! Gi meg noen gode tips kanskje.... Eller bare si at det går over snart... krysser fingrene for det, for nå er jeg virkelig lei.....

Takk for at du gidder å lese dette =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...