motorrypa Skrevet 15. november 2006 #1 Del Skrevet 15. november 2006 jeg ble alene da jeg ble gravid med min datter som nå blir fire år. da syntes jeg det var helt forferdelig og det var tungt å gå gravid alene og ikke ha noen å dele alle disse gravide tingene med. det var en kjempe sår tid og da ungen ble født følte jeg meg litt sånn" hun der har lurt han stempel" hvis dere skjønner. selv om det overhodet ikke var tilfelle. saken er at det er så viktig å gå med hodet høyt heva og ikke la noen pille deg på nesa. nå er jeg gravid på nytt igjen og denne gangen har jeg sjøl valgt å bli alene. for fire uker siden ble jeg singel da jeg kasta samboern på dør. jeg er halvgått og vel viten om at det helt sikkert blir tøft å være alene med to små barn så vet jeg også at jeg har en enorm styrke i meg selv. og den styrken tror jeg de fleste får etter at de har fått barn. så jenter, ikke la noen rakke ned på dere og føle at deres valgt er feil på noen måte. for det er nok av folk der ute som tror det har rett til å si hva som helst til dere. la det prelle av å vær sterk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7094600-til-alle-kommende-alenem%C3%B8dre/
Singelmamma og banden Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Det går helt fint å være alene med både ett og to og tre og evt flere barn. Mange som er det i dag, både med samme og forskjellig far. Det er mange ulike historier bak, og ingen er lik. Samfunnet har heldigvis endret seg! De som piller dere på nesa ønsker seg faktisk ofte barn selv. Og de beundrer dere egentlig for de valg som tas. Men tenk om de kunne sagt det i stedet for å rakke ned.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7094600-til-alle-kommende-alenem%C3%B8dre/#findComment-7106595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå