Gjest Skrevet 15. november 2006 #26 Skrevet 15. november 2006 Blir sjelden så varmt her i nord, at jeg tror d blir noe problem Skal gå og balle meg inn i den varme gode dyna nå, og se resten av tv derfra Hvis d er noe å se på da:)
Erle85 Skrevet 15. november 2006 #27 Skrevet 15. november 2006 off...brrrr... kulde!! har vært kald de siste dagene! er helt forferdelig! eneste som funker er en gooodvarm dyne...
Gjest Skrevet 15. november 2006 #28 Skrevet 15. november 2006 Hehe. Ja d er sant! Typisk ikke noe å se på på tv i kveld, får lese da... I morgen kommer mannen hjem, så da slipper jeg i hvertfall å fryse mer Håper jeg *ler*
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #29 Skrevet 16. november 2006 slipper nok å teste jeg da.. blør litt idag (4 dager over ikm) hadde kjempevondt i mage/rygg i går kveld og frøs da selvsagt kanskje en tidlig sa...usj..
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #30 Skrevet 16. november 2006 Jeg fryser også ja!!!! Slitsomt å hutre sånn hele dagen!
barnijuli Skrevet 16. november 2006 #31 Skrevet 16. november 2006 Brr!! Nesten komisk å lese hvor mye alle fryser, men godt å se at det er normalt. Mannen min sier jeg er varm og jeg hutrer og kryper enda nærmere ham. og så blior jeg plutselig rød og varm, særlig på jobben. Merkelig.
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 16. november 2006 #32 Skrevet 16. november 2006 Er på dag 25 i syklusen og jeg holder på å fryse ihjel føles det ut som. Dette begynte i helga og har blitt verre og verre utover uka. Jeg er som en istapp enda det er 10+ ute. Da det var minusgrader for noen uker siden var jeg god og varm. Husker at jeg frøs sånn i starten på mine to svangerskap. Vet ikke om jeg er gravid, men har et håp siden jeg har alle symptomene på det.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. november 2006 #33 Skrevet 16. november 2006 *sender deg varme ladder og et tjokt ullteppe* kjøp deg saueskinnfelle og ha i senga DA holder du deg varm ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå