Gå til innhold

Langvarige smerter etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her inne som har opplevd å ha smerter i underlivet lenge etter fødselen? Det er nå 12 uker siden jeg fødte, og jeg er fortsatt veldig plaget med smerter. Jeg har en sterk "nedpress" følelse, og det kjennes ut som "alt" skal dette ut. Dette gjør at jeg fortsatt ikke kommer meg ut for å gå tur. Selv en runde rundt blokka er smertefullt... På 6 ukers kontrollen sa jordmor at det var bekkenbunnen som var slapp og som måtte trenes (Jeg fikk ikke pressrier under fødselen, og presset ut gutten på vanlige rier). Jeg kniper og kniper, men det hjelper ingenting. Skal på Volvat for å få dette sjekket ut i morgen, men jeg bare lurer på om det er andre som har opplevd tilsvarende.... Blir jo litt bekymret, og begynner å bli skikkelig lei av å ikke komme meg ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånn "nedpress" følelse jeg også, men det er "bare" 6 uker siden jeg fødte da. Og ikke så ikke så ille at jeg ikke kan gå ut.. Men det er jo bra at du får sjekket det ut! :)

Skrevet

Dette kan være livmor fremfall. Er ingen ekspert på området, men ta kontakt med lege/gyn, de kan finne ut av det for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...