Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Vet noen av dere hvilke symptomer man skal være obs på, som kan være et tegn på SA/MA?? Noen steder leser jeg at hvis man har hatt kvalme/tretthet/ømme bryster o.l og det stopper helt opp, så er det et tegn! Derfor hadde det vært fint å høre hvis noen av dere vet noe!!! Er 9+2 idag, og tenker masse på SA/MA...
Gjest Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Blødninger og/eller smerter i livmor-området er vel "sikrere" tegn... Disse tingene du nevner går vel som regel over av seg selv etterhvert, for de fleste. Prøv å ikke tenk så mye på d, selv om d er vanskelig. Om symptomer skulle dukke opp, er d uansett veldig lite som kan gjøres, de kan sjelden berge noe hvis d er SA/MA. Det er naturens måte og ordne opp i noe som er galt på. Som regel går d bra Jeg må stadig minne meg selv på disse tingene, og at kroppen min har gjort denne jobben to ganger før, så den greier d nok igjen
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Ja, når det er ditt tredje, så er det vel lettere å slappe av! Det er første gang for meg, og vet ingenting om noe, så takker for alle tips o.l..!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Hehe... Jeg er MYE mer stresset og bekymret denne gangen, enn jeg var med noen av de to andre. Tenkte aldri på slike ting med dem,tok d nesten som en selvfølge at d skulle gå bra. Tror man blir litt oppstressa av å være her inne på BIM, og lese om alt som KAN skje, også glemmer man at d aller mest vanlige er faktisk at d går helt fint...
Snørrkvalpen Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Leste om ei her som hadde en SA i uke 11, og da hadde det ikke vært liv i spiren siden uke 6, så jeg vet faktisk ikke hva man skalforholde seg til=) Men er enige med dere, man blir veldig skremt av å lese på BIM. Går det galt sså er det en mening med det!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Klart d skjer triste ting med NOEN, men det går som oftest bra! Det er helt sikkert! Akkurat som bilulykker, d skjer med noen, men går fint med de aller aller fleste, heldigvis! Vi må bare holde motet oppe, ellers blir vi en gjeng med deppe-gurier, og d vil vi jo ikke.
Snørrkvalpen Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Det er veldig viktig!!! Hvor stor er sjansen for abort etter uke 9 ca? De fleste aborter skjer vel før man vet at man er gravid!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Ja, jeg leste en artikkel, enten her inne eller på babyverden. Der sto d akkurat d, at de fleste aborter skjedde uten at kvinnen visste hun var gravid. Og at etter uke 8 el noe sånt gikk d bra i 95 % av tilfellene Så vi får bare fatte mot og satse på at d er liv laga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå