Gå til innhold

SA/MA


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet noen av dere hvilke symptomer man skal være obs på, som kan være et tegn på SA/MA??

Noen steder leser jeg at hvis man har hatt kvalme/tretthet/ømme bryster o.l og det stopper helt opp, så er det et tegn!

Derfor hadde det vært fint å høre hvis noen av dere vet noe!!!

Er 9+2 idag, og tenker masse på SA/MA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blødninger og/eller smerter i livmor-området er vel "sikrere" tegn... Disse tingene du nevner går vel som regel over av seg selv etterhvert, for de fleste.

 

Prøv å ikke tenk så mye på d, selv om d er vanskelig.

Om symptomer skulle dukke opp, er d uansett veldig lite som kan gjøres, de kan sjelden berge noe hvis d er SA/MA. Det er naturens måte og ordne opp i noe som er galt på.

 

Som regel går d bra :)

Jeg må stadig minne meg selv på disse tingene, og at kroppen min har gjort denne jobben to ganger før, så den greier d nok igjen :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når det er ditt tredje, så er det vel lettere å slappe av!

Det er første gang for meg, og vet ingenting om noe, så takker for alle tips o.l..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Jeg er MYE mer stresset og bekymret denne gangen, enn jeg var med noen av de to andre.

Tenkte aldri på slike ting med dem,tok d nesten som en selvfølge at d skulle gå bra.

Tror man blir litt oppstressa av å være her inne på BIM, og lese om alt som KAN skje, også glemmer man at d aller mest vanlige er faktisk at d går helt fint...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om ei her som hadde en SA i uke 11, og da hadde det ikke vært liv i spiren siden uke 6, så jeg vet faktisk ikke hva man skalforholde seg til=)

Men er enige med dere, man blir veldig skremt av å lese på BIM.

Går det galt sså er det en mening med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart d skjer triste ting med NOEN, men det går som oftest bra! :)

 

Det er helt sikkert!

 

Akkurat som bilulykker, d skjer med noen, men går fint med de aller aller fleste, heldigvis!

 

Vi må bare holde motet oppe, ellers blir vi en gjeng med deppe-gurier, og d vil vi jo ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig viktig!!! Hvor stor er sjansen for abort etter uke 9 ca?

De fleste aborter skjer vel før man vet at man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste en artikkel, enten her inne eller på babyverden. Der sto d akkurat d, at de fleste aborter skjedde uten at kvinnen visste hun var gravid.

Og at etter uke 8 el noe sånt gikk d bra i 95 % av tilfellene :)

 

Så vi får bare fatte mot og satse på at d er liv laga :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...