Gå til innhold

Hvem er mellom 18+0 og 18+6 uker???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi så morro! Jeg skal ikke på UL før den 24., men det nærmer seg med stormskritt! Selv har jeg termin satt den 20.april, men regner også med at den blir forandret et par dager....ifølge mine egne beregninger har jeg termin 22.april...men vi får se!

Har du fått noe mage da?

Føler ikke jeg har så fryktelig stor mage enda, kan forsatt bruke noen av de samme klærna, men må løsne litt på knappen innimellom!

Gleder meg til UL, jeg også....det må være så spesielt å se sin lille spire! Lykke til i morgen, og fortell meg gjerne hvordan det var!

Hei! Jeg er også 18+0 idag, samme termin som deg ACH79! Terminen ble satt etter ul i uke 11, siden jeg var veldig usikker på hvor langt jeg var kommet (men tror den stemmer ganske bra utfra tegn i forkant). Jeg skal på ul den 22 og vi er så vanvittig spent både på termindato og om de kan se om det er jente eller gutt. Har en gutt som blir 3 på nyåret, så det hadde jo vært artig med jente... Men gøy med gutter også da;-) Magen har såvidt begynt å vise seg, men bruker stort sett mine vanlige klær ennå, bare med litt lengre gensere. Lykke til til dere andre også med forestående ul!!

Annonse

Arti med mange med nesten samme termin! Kan jo godt hende flere får samtidig også;) Er så spennende, vår lille første gutt eller jente:)Flere førstegangs??

Har bestemt oss får å vite kjønn hvis det er mulig i morgen, men hovedsaken er at alt er bra med den lille. Er veeeldig bekymret for at noe er galt,uff, går jo som regel greit, men uansett hva jeg sier til meg selv så hjelper det ikke. Hmmm..bekymringene kom med CBtesten for å si det sånn...(ingen grunn for at noe skal være galt altsa)

Kommer tilbake i morgen etter UL:)

Heihei!! Er tilbake fra ultralyd og det var en utrolig opplevelse!!! Dere som ikke har vært på UL før, gled dere!!:)

Alt så bra ut med den lille og det er ingen tvil om at vi venter en gutt, kunne ikke ta feil på "den utovertissen" der sa jordmor;);)

Nå er det bare å senke skuldrene og begynne å glede seg enda mer

( hvis det er mulig da;))

Terminen ble flyttet fra 18april til 9april og det har jeg slettes ikke noe i mot:) Snart halvveis...

Lykke til dere som venter på ul:)

Skiftet nick jeg nå ettersom jeg vet kjønn og ny termin..

Er 17+6 idag, håper det går greit (18+0 imorgen).

Venter og venter på flere spark. Har kjent det en gang. Føler at det er mye romstering der nede, men ikke noe som jeg kan identifisere som spark. Har fått skikkelig mage. Den ser ut som en basketball og er helt hard. Alle kommenterer at den er stor til å være førstegangs osv. Er kjempestolt over den! Har ikke lagt på meg noe ellers. Jeg vet at det bare er en, for vi har vært på to ultralyder allerede. Den siste var i uke 15 og da var da hos spesialist for å sjekke misdannelser (pga sykdom hos meg). Alt var helt perfekt. Vi skal på ny ul neste fredag. Det skal vi bare glede oss til. Før den forrige var vi så nervøse!

Lykke til alle sammen!

Annonse

Hei! Jeg er også termin 20 april! vet ikke hvor mange dager det blir, hadde termin 16 april. Var på UL i går. Var en helt sinnsykt spesiell opplevelse...Legen sa det var en jente :-) var sikker på at det var en gutt, men ønska meg en jenta, ååååå ble så overraska. det var ikke tvil om at det var jenta, legen sjekka tre-fire ganger. Hun var helt nydelig der hun vrei på seg. helt frisk og fin, morkaken min lå vegg i vegg med åpningen der som babyen skal ut senere, så jeg har fått ny ul i uke 32. men det var helt normalt sa jordmoren, morkaken vokser opp i magen, når magen begynner å vokse oppover. ER SÅ GLAD :)

Jeg er 18+5 i dag. Var på UL på onsdag og fikk flyttet terminen fra 17. til 15. april. UL er det råeste jeg noen gang har vært med på. Gruet meg masse på forhånd og sov nesten ikke natta før, men så viste det seg jo at alt var som det skulle og jeg ville ikke slutte å se på den lille jenta vår :-)

Noen andre av dere som skal føde på Ullevål?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...