Afrika Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Jeg synes spåingen din høres veldig spennende ut! Kanskje du har anledning til å gi meg litt tilbakemelding også? Håper i hvert fall det! Er det håp om at min mann (f. 250274) og jeg (f. 010170 kl. 04.45) blir gravid igjen? Vi mistet nemlig en gutt i 26. svangerskapsuke for 4 mnd. siden og prøver nå å bli gravid igjen. Kan du derfor si noe om hvordan et evt. neste svangerskap vil forløpe dersom det blir en neste gang? Vi har ingen barn fra før. Venter spent på svar! Takknemlig hilsen Afrika
cec26 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hei:) uff trist å lese om gutten dere mistet... klarer ikke å tenke meg hvordan dere har hatt det og har det.... Men jeg ser barn på dere igjen... faktisk to en jente og en gutt...de virker tette i alder ( kanskje tvillinger, eller så kommer de veldig tett...) Du er gravid før påske:) Og det vil gå bra:) lykke til
Afrika Skrevet 22. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. november 2006 Kjære Cec26, Tusen takk for at du tok deg tid til å svare! Jeg har ikke vært "innom" på en stund nå - derfor sen takkemelding. Dette var jo virkelig storartede nyheter - håper så inderlig at du kommer til å få rett!!! Det ville jo vært flott å slå "to fluer i en smekk" - ikke minst av hensyn til min alder! Uff, tida går så altfor fort og "plutselig" blir du klar over at den biologiske klokka er i ferd med å gå fra deg... Men jeg venter gjerne til påske og litt lenger enn det dersom alt går bra til slutt :-) Ha en fin kveld! PS! Har jeg oppfattet det riktig at du er gravid? Håper i så fall du er i fin form og ønsker deg all mulig lykke i svangerskapet! :-) Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå