Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Vet ikke hva jeg skal gjøre har vært hoss legen virker som de ikke tar meg på alvor. Er bekymret for at dette går utover fosteret.. Blør fra endetarm hver gang jeg går på do altså ikke for å tømme meg ,men bare tisse!!! Skikkelig ubehagelig er det.. Har fådd innkallelse til sykehuset først i februar 07 å da er jeg over 7.mnd.. dette blir bare verre og verre.. Man burde vell ikke gå å bekymre seg konstant?! det er vell heller ikke bra.. Noen som har hatt noe lignenede og kan berolige meg eller burde jeg ringe sykehuset på nytt, legen hører jo ikke på meg!!!!
erica_ Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 ville snakket med lege om dette. ei vennine av meg blødde også fra endetarm når hun var på do.(hun er ikke gravid). Hun var både til undersøkelse hos doktor og på sykehuset. til henne tror jeg det var noe kronisk. Anbefaler du finner ut hva det er hvertfall, siden du er gravid så er det jo greit å vite. Du blir mer rolig selv også hvis du vet årsaken.
Gjest Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 om legen din ikke tar deg på alvor burde du bytte lege!!!! dra på legevakta,de kan nok hjelpe deg og tar deg på alvor!!!
Gjest Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 Når man blør fra endetarmen så skal det ALLTID sjekkes med en gang. Så viss ikke legen din gjør noe med det så må du rett og slett skifte lege. Du har rett på hjelp med EN GANG
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 Hei. Vil bare si til deg at jeg slet også litt med dette i første svangerskap. Jeg hadde hemorider. Har du det? Det kan i såfall være grunnen. Det er både vondt og ekkelt...Men hør med lege. (en annen) Det er altid det beste.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #6 Skrevet 15. november 2006 Takk for svar.. tenkte på det.. legen kjente nederst i tarmen derfor skal jeg på sykehuset ,men ikke før i feb og da er jeg 7.mnd og dette blir bare verre! legen ba meg ringe sykehuset ,sykehuset sa at legen må pushe på! BLIIIIR gal , skal bytte lege nå makter ikke mer.. Må jeg da be de om å sende over journalen til den nye legen?! Hoff det er så tungvint å bytte lege nå ,men føler det må til I tillegg tok legen min bet sist gang jeg var der når jeg var der med nakken ,nei dette var ikke sv relatert.. hoff og hoff..
Frk. Vable Skrevet 15. november 2006 #7 Skrevet 15. november 2006 Legen skal jo ta betalt så lenge det ikke er relatert til svangerskapet, og nakken hører jo ikke til der... Det er ganske enkelt å skifte fastlege på nettet, tror man gjør det her: https://tjenester.nav.no/minfastlege/innbygger/visloginside.do
venter nr 2 i april Skrevet 15. november 2006 #8 Skrevet 15. november 2006 Jeg blødde fra endatarm for ca 10 mnd siden eller noe. var ikke gravid. Legen kjente og sa jeg ikke hadde hemoroider. Han sendte brev til sykehuset, også fikk jeg innkallelse i løpet av noen uker. De sa de tar slikt alvorlig( ikke for å skremme deg). Jeg hadde kun sprukket en slimhinne. Men hadde fullstendig noia før det. Så for meg kreft, utlagt tarm og alt du kan tenke deg:( det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men jeg hadde krevd fortgang i saken. Si til legen at dette påvirker deg så strekt psykisk, at du er redd for babyens ve og vel.Bla bla osv... Da må han ta affære. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå