Gå til innhold

Leser dere noen bøker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest "På vei", og er nå begynt å lese "Mamma for første gang".

Den første boken syntes jeg var nokså grusom... Sto veldig mange triste historier og jeg ble nesten mer skremt enn beroliget av å lese den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg leser de bøkene jeg har fått av JM :)

eller leste...har vel lest de ut nå ;)

hehe..

ellers leser jeg mye på nettet :)

Skrevet

Jeg har også tittet i "På vei" og "Mamma for første gang", men synes det er alt for mye fokus på alt som kan gå galt, så la de snart fra meg. Har bestemt meg for å bruke de som oppslagsverk dersom det er noe jeg lurer på. Utenom dette leser jeg bare informasjon og bøker jeg har fått fra jordmor + leser litt på nett. Jeg tror det er viktig å ikke lese for mye om komplikasjoner etc for da blir man bare gående og lete etter signaler på at noe er galt.

Skrevet

Jeg har nettopp lest"mamma for første gang" av Gro Nylander, jeg syntes det var en flott bok! Kjæresten leste litt(tyvtitta når jeg satt og leste) og nå har han jammen meg begynt å lese den selv også! Jeg er litt lei av å lese om svangerskap og fødsel, ønsker å forberede meg mer på barselperioden ( for da blir det vel ikke mye tid til lesing:)

(17 uker på vei)

Skrevet

jeg er straks ferdig med mamma for første gang, må si det er en godt skrevet bok, og ingen skal vel betvile hennes synspunkt på amming? ;)

litt vel mye om pupper der, synes jeg. de fleste kvinner ammer vel uansett hvis de kan, så det er litt kjedelig å lese argumenter for amming om og om igjen.

Skrevet

Jeg likte heller ikke mamma for første gang. Ble litt vel mye kasusbeskrivelser, om hvordan mange har det fryktelig kjipt og så kommer superlegen og redder dem. Isj. Har tenkt å få meg en bok om motorisk utvikling hos barn, slik at en vet cirka hva en kan regne med fremover. Gro Nylander kommer jeg ikke til å lese igjen.Ammefokuset er helt utrolig kjedelig, hvertfall på forhånd. Kan være jeg slår opp der senere i tilfelle jeg ikke får det til selv, men de er vel flinke til rettledning på akkurat det området på sykehuset?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...