Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #1 Skrevet 15. november 2006 Går med konstant redsel for å bli gravid igjen, hver gang jeg har sex så kommer tankene,, "off, off håper det gikk bra denne gangen", er veldig slitsomt å gå å tenke sånn. Vi har et veldig bra sex liv, selv om det bare er 4 mnd siden fødsel, så jeg klarer ikke å slutte med sex heller ( Da hadde jo mannen blitt sprø også ) Gikk på trionetta i 10 år før jeg sluttet for å bli gravid, og nå går jeg på cerazette, og lurer derfor på om den er like sikker???
katoes Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Jeg gikk på de etter forrige fødsel. Fungerte helt flott på meg. Når jeg begynte med de så var de helt nye her i landet, men det var visst de som var mest brukt i Sverige hvis jeg ikke husker helt feil... Var veldig fornøyd, går ikke utover melkeproduksjonen heller. Hvorfor skulle den ikke være like sikker som de andre forresten?
Anonym_her_inne Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 Cerazette har like stor sikkerhet som vanlige p-piller. Du kan nok slappe av=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå