Gå til innhold

Fortsatt kvalme/oppkast i uke 17, undersøkelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 17 uker på vei. Har hatt kvalme/oppkast siden uke 6. Har kun tatt 1.svangerskapskontroll blodprøver hittil. Har dere andre med kvalme i 1. og 2. trimester blitt undersøkt noe spesielt? Spesielle blodprøver feks? (har en lege som uansett hva jeg sier: "det er normalt, ingenting å undersøke/gjøre med det", bra at hun er positiv da men...)

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, jeg er nå 18+3 å er fortsatt kvalm. Har ikke vært på ekstra undersøkelser pga av kvalmen.

Søsteren min gikk å var kvalm under hele svangerskapet så er nok ikke uvanlig å være kvalm. men di sier det skal begynne å avta nå. kaster fortsatt opp hver morgen jeg. er sikkert veldig individuelt.

Skrevet

Jeg er i uke 18 nå, og fortsatt veldig kvalm, kaster opp hver kveld. jeg er også sykemeldt fra nattearbeid. Jeg har ikke tatt noen tester. Jeg har prøvd det meste, tabletter, sea-band, ingefær, diverse mat og akupunktur. Ingenting fungerer noe særlig på meg. Akupunkturen fungerte veldig bra den første uka, men nå er jeg like kvalm igjen.. Håper at det går over snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...