Gå til innhold

Blir babyen plaget av mors kraftge hoste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Sikkert et litt snålt spørsmål, men jeg har vært såå dårlig i det siste. Hostet så mye at jeg nesten har tissa på meg flere ganger (knip,knip)

Men etter et hosteanfall merker jeg at babyen kan bli helt vill liksom. Maasse bevegelse og romstering. Driver jeg og vekker den til stadighet da, og lurer på om den blir stressa av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke komme med noe fasit svar for jeg har egentlig ikke peiling, men det sies at lyder kan høres ganske godt inne i livmoren. I noen av svangerskapsbøkene står det også at fosteret kan bli oppspilt av mye musikk, for eksempel om man er på diskotek eller et sted med mange mennesker etc. Jeg tror ikke lydene i seg selv er noe farlig for fosteret, men man skal jo prøve å holde seg mest mulig i form, virus og bakterier er jo ikke bra. Så lenge det er masse bevegelse og romstering så er nok det tegn på at alt er i skjønneste orden:-)

Skrevet

Takk for svar..

Begynner å bli lei den kraftige hosten og virker som gullet i magen er det også.

Jeg er mye syk dette svangerskapet desverre siden sønnen vår på 13 mnd går i barnehagen. Ikke lett å unngå det da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...