Gå til innhold

Da har jeg vært hos refleksologen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovte å holde dere oppdatert, så her kommer "rapporten";

Det minner meg i grunn litt om soneterapi, men i tilegg masserte hun på punkter helt opp til lårene. Ganske behagelig. Behandlingen varte tilsammen en time, men den første halve timen gikk til "intervju". Hun sier hun stimulerer både eggstokk og livmor til å gjøre en bedre jobb, og mener at det beste er om pasienten kommer hver uke de 3 første gangene, etter det kan man komme 2 til 3 ganger i måneden. Hun markerte med tusj hvor jeg selv, eventuelt min kjære, kan massere ca en halvtime hver dag.

Da jeg nevnte min redsel for Pergotime pga av bivirkningen, sa hun faktisk at det var noe jeg kunne prøve samtidig med at jeg fikk behandling hos henne. Mange hadde gjort det med positivt resultat. Jeg må vurdere pergotime igjen. Jeg har vært redd for det fordi jeg fra før av er ganske premenstruell, og etter hva jeg har forstått kan dette øke med pergotime. Stakkars min kjære mann!!

Når jeg kom inn på kontoret hennes var fotografiene på veggen det første jeg la merke til, fotos av masse babyer. Stolte takknemlige foreldre hadde sendt bildene til henne som takk for hjelpen. Jeg håper vi også får lov å sende henne bilde av nurket vårt til neste sommer, eventuelt høst. Jeg har stor tro på denne behandlingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper det blir akkurat slik ElinaN...

At dere til neste sommer sender henne babybilde!

Lykke til ! Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...