hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 13. desember 2006 #76 Skrevet 13. desember 2006 God kveld i stua! Ble det bakt lussekatter i natt? jeg fikk faktisk en lussekatt i dag jeg... ei filmvenninne kom innom på vei til jobben for å hilse på og se på nye kontorene våre, og hun hadde med seg lussekatter fra bakern. Det var digg det! men det slår jo aldri hjemmebakte lussekatter da.... ;o) Så du koser deg på kranglesiden nå mens mannen er borte? hehe... jeg burde kanskje henge litt der jeg også, så jeg får frest ut litt... er så lett sur og gretten om dagen. Sutrer hele tiden syns jeg, og blir veldig fort sint... Så jeg tror jeg seriøst trenger juleferie nå!!! men på jobben er jeg ikke så gretten som jeg var før vi flytta. Det har vel litt med at jeg trives bedre i nye lokaler.... men alikevel slenger jeg stadig med leppa til sjefen, han er en person man lett blir irritert på. Jeg bør kanskje roe ned kommentarene mine til han, så han ikke forandrer mening og ikke vil betale flyreisene mine hjem fra usa... Men du verden så kos det er med ny laptop a gitt.... hehe... fortsatt like glad for å få en laptop på jobben gitt. Nå nærmer det seg den store testedagen med stormskritt! blir litt nervøs jeg.... mest for å bli kjempeskuffa og lei meg. Sist ikm så var jeg sååå sint og grinete, var hjemme og sutret i to dager. Og samboern var rimelig oppgitt..... Tror nok pergo gjør ting litt verre for meg gitt, det raser i kroppen min liksom. Men nå er jeg mer forberedt på at det kan bli en skuffelse på fredag. Og da har jeg heller ikke tid til å sutre hjemme, for fredag blir det julefest på jobben og lørdag blir det familiejulebord. Er det mer nattskift på deg denne uka eller? I morgen får jeg litt fri fra kontoret jeg, skal på kurs i årsavslutning på aker brygge. Så da passer det perfekt med litt shopping etter kurset... ;o) og da må jeg huske på å kjøpe grav.tester, så jeg er forberedt til fredag morgen. Hmm.. har hele tiden en følelse at det er torsdag i dag jeg.... har liksom vært en dag foran hele uke. tror jeg er blitt litt forvirret over at jeg jobba på lørdag tror jeg. Samboern er fortsatt kjipt og bare glor på snooker på tv'n.... pokker så kjedelig! men der passet jeg på å skifte kanal når han gikk for å røyke.... ;o) Ha en fortsatt herlig bim-kveld! Snakkes!
Gjest Skrevet 13. desember 2006 #77 Skrevet 13. desember 2006 ah...ligget på sofaen og halvsovet jeg nå...slett ikke bra det når man snart skal legge seg likevel Hehe Men sov bare 4 timer etter nattevakt idag, så er stuptrøtt nå! Har fått vasket litt her i dag da. Nå gjenstår bare pynting til jul :Det får bli i morgen. Har vært så utrolig lat idag, men har i det minste fått lagt sammen litt klær, vasket 2 maskiner med klær, støvsugd og vasket gulv da. Så litt har det blitt Jeg bestilte meg tester fra babyornot og fikk dem i posten idag. Egentlig er det vel ikke vits å bruke dem, men det kostet bare 70 kr for 3 tester, og det er vel overkommelig. Får vel uansett negativt resultat. Sulten er jeg også... Blir så lite spising når jeg jobber netter. Heldigvis ikke mer nattevakter denne uka, men har 2 neste uke. Og da er det JULEFERIE!!!
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #78 Skrevet 14. desember 2006 God morgen i Hekkemyra Spenningen har begynt å steget til i morgen tenker jeg?? Du har vel ikke testet ennå?? Er så innstilt på at dette ikke har klaffet denne måneden heller, så blir ingen overraskelse med negativ test i morgen. Nå spilles det julemusikk for fullt og skal snart begynne å pynte til jul Og i kveld skal jeg på besøk til venninna mi som fikk baby i oktober. Får håpe babyen er litt våken da i alle fall Han er jo så søt Ha en fortreffelig dag!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 14. desember 2006 #79 Skrevet 14. desember 2006 God kveld God kveld! Ååååhhh, er du på besøk hos en liten baby du a? litt misunnelig nå.... jeg har også lyst til å snuse på en bitteliten baby..... ;o) Jeg er tålmodig og har ikke testet ennå! flink jeg... hehe... vel, jeg har ikke hatt tid og heller ikke fått kjøpt inn noen grav.tester før i dag. holdt faktisk på å glemme det da.... men kom på det før jeg reiste hjem fra juleshoppingen! Har vært på kurs på aker brygge i dag, og jeg holdt på å sovne flere ganger. fy søren for en tørr og kjedelig foreleser! men rask var han, for vi fikk gå en time før det egentlig skulle være slutt. så da ble det julegaveshopping på aker brygge. (men merkelig nok hadde jeg også klart å kjøpe en del til meg selv....) Og straks skal jeg begynne å pakke inn en del av gavene, noen må leveres i helgen når jeg skal hjem til familiejulebord. Er du klar for å teste i morgen da? jeg har vel ikke noen tro på at den blir positiv, men spennende er det lell.... Ha en fortsatt herlig kveld i hekkemyra!! ;o)
Gjest Skrevet 14. desember 2006 #80 Skrevet 14. desember 2006 Hei igjen! Ja, da har jeg vært hos den skjønne lille babyen Go`gutt det Om je er klar for å teste?? Nei, egentlig ikke. Er ganske overbevist at det blir negativt uansett. Kanskje like så greit å lokke fram tanta med en negativ test da Hehe... I dag har jeg hatt murringer nesten hele dagen, så da er den vel ikke langt unna. Men så klart, den har lurt meg før til tross for murringer! Kjipe greier...
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #81 Skrevet 15. desember 2006 Nå?? Hva skjer?? HAR DU TESTET???? Min var jo så klart negativ, så nå har jeg gått til innkjøp av ELtester til neste periode. Siden syklusen har begynt å klusse slik, har jeg bestemt meg for å ELteste neste gang for i det hele tatt ha en sjanse på å finne EL... Er lei akkurat nå. Blir vel en liten BiM pause på meg nå. Kan vel hende jeg stikker innom en gang i blant for å sjekke "ståa" og holde meg litt oppdatert. Lykke til!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 15. desember 2006 #82 Skrevet 15. desember 2006 God dag i hekkemyra! Tror jammen storken fant landingsplassen hos meg, for jammen var det skikkelig blått kryss på testen min i dag!!! det har ikke helt gått opp for meg ennå egentlig, sitter på jobben og stresser nå... og samboern var en smule trøtt da jeg hoppet opp i senga i dag tidlig og sa jeg hadde fått kryss på testen. Han skjønte ikke helt hva det betydde tror jeg... hehe... han våknet litt mer når jeg sa at det betyr gravid! Var rimelig forberedt på negativ test i dag, har jo liksom blitt vant til det hver måned i et halvt år nå. Så jeg ble litt småskjelven gitt.... Uff, så kjipt at testen din ble negativ! nå håpet jeg virkelig at det hadde lklaffet for oss begge. Men det lønner seg nok å både tempe og bruke el-tester, for da vet man litt mer sikkert når el er. Ta godt vare på deg selv og skjem deg bort litt med shopping og godis nå! det hjelper alltid når man er litt lei seg og gretten..... Men har tanta kommet da? er jo fortsatt en mulighet da, men at det tar litt lenger tid før hcg gir utslag på testen. Ha en herlig helg da og kos deg masse med mannen som kommer hjem fra syden! Klem
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #83 Skrevet 15. desember 2006 GRATULERER SÅ MYE!!! Så det er forklaringen på min negative test...Hehe-storken klarte ikke få med seg to babyer på en gang Da lander han nok her neste gang
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 15. desember 2006 #84 Skrevet 15. desember 2006 hehe... det er nok forklaringen ja! men neste gang MÅ han bare levere hos deg!! jeg gir han beskjed med en gang... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå