hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 4. desember 2006 #51 Skrevet 4. desember 2006 Oi, nå ble jeg en smule gretten her... har akkurat sitter og skrivi masse her, og så ringer mobilen som jeg kaster meg over. Men i sammen moment klarer jeg å klikke på noe som gjør at alt forsvinner.... typisk! hehe... så da får jeg begynne på nytt gitt! Heldiggrisen deg som får julekalender av mannen din a! jeg måtte kjøpe meg kinderkalender seg jeg da.... Den var en smule dyr, men jeg så ikke på prisen og bare røsket med meg den i farta. Fikk litt sjokk når jeg så på lappen etterpå. Den koster jo søren meg kr 169? jammen dyrt, men samtidig er den sjokoladen bare sååååå digg! Jeg er faktisk litt usikker på når EL var jeg. Jeg tok el-tester og den viste negativ på tirsdag og torsdag, men positiv på onsdag. leste på pakningsvedlegget at de testen kan vise feil resultat hvis man går på hormonpiller. Tar jo tempen samtidig da, men den har steget hver dag siden onsdag. Så jeg satser på at det var onsdag el var. Men fertilityfriend.com tolket først til at jeg hadde el på tirsdag, og har nå flyttet det til torsdag. Jepp, det er mulig å bli forvirret da gitt.... Skal mannen din til syden uten deg? så kjipt for deg da... nå som det er så grått og trist om dagen ønsker man seg til sydligere strøk gitt. Man blir lett lei og kje når det er så grått ute.... Og jeg er drittlei dugnader og flyttemas på jobben!!! vi rydder og kaster og pakker, men det vil jo ingen ende ta. skjønner ikke at det er mulig å samle på så mye skrot. Og i morgen er det atter en gang familiestyr med samboern familie; da skal vi ut og spise middag. blir jo koselig det da, men vips går jo hele kvelden da. Da har jeg bare to kvelder igjen på å få kjøpt 3 bursdagsgaver og 3 julegaver som jeg skal reise og levere på Raufoss på søndag. pes.... stress-gaveshopping er ikke så kult! men jeg vet om noe jeg skal kjøpe da. Broren til min eksmann er bosatt på Raufoss med kone og to barn, og der i gården vil jeg alltid være favoritt-tanta! jeg er i tillegg venninne med kona hans da, så derfor har jeg mye kontakt med dem fortsatt selv om jeg ikke er i familie med dem lengre. Barna som nettopp fylte 4 og 7 år er så herlige, og er helt gale når jeg kommer på besøk. Og jeg får nesten ikke reise igjen heller. Men nå skal jeg jammen klenge litt på samboern, han har vært litt opptatt med visum-søknaden sin siden jeg kom hjem etter dugnaden. Tjohopp, ha en fortsatt herlig kveld i Hekkemyra!
Gjest Skrevet 5. desember 2006 #52 Skrevet 5. desember 2006 Uff så trøtt jeg er...Mest lyst å bare legge meg å sove! I går kveld la jeg meg kl 21 og sovet på en flekk (eller hva det nå heter...hehe). Våknet en halvtime senere da gubben kom inn, så ble det litt kos da og sloknet igjen like fort etter det. Men likevel er jeg kjempetrøtt idag! Sikkert fordi det er så mye å holde styr på på jobben og i tillegg dårlig bemannet pga sykdom. Da blir det jo bare mer jobb på oss andre som aldri er syk (=meg!!! Hehe...) Ja, ja, i kveld skal jeg på besøk til ei venninne (kollega). Det blir koselig. Er 5 av oss som har jobbet sammen tidligere. Dvs 3 av oss jobber sammen fortsatt, mens 2 har begynt på Ullevål. Var en veldig sammenspleiset gjeng på jobb her tidligere og er jo gøy å holde kontakten fortsatt til tross for at vi ikke jobber sammen lengre Men da må jeg begynne å lage middag Vi snakkes!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 5. desember 2006 #53 Skrevet 5. desember 2006 Jasså, trøtt?? kan det være et symptom?? hehe... man blir litt på symptomjakt etter el og frem til ikm gitt... man legger liksom merke til alt, og på hvert dobesøk må man liksom sjekke om det tilfeldigvis dukket opp en liten festblødning.For ikke å snakke om å kjenne om puppene er ømme... hehe... jeg ler litt av meg selv når jeg holder på sånn! men realiteten er at jeg tror ikke på noen ting før en grav-test viser to streker! Så koselig å treffe gamle kollegaer da! det er alltid gøy å holde kontakt for da har man alltid masse felles å snakke om. Jeg har fortsatt mye kontakt med gamle kollegaer fra et par regnskapsbyråer jeg har jobbet på. Vi møtes og går ut for å spise et par ganger i året. Etter at jeg sluttet i regnskapsbyrå og begynte der jeg er nå, så har jeg liksom savnet å ha "likesinnede" å snakke med og få litt råd. Nå så jobber jeg jo bare sammen med surrete filmfolk og de skjønner ikke bæra av regnskap og økonomi, så da må jeg bruker revisor en del for å sjekke opp diverse regler. Tror jeg får finne senga snart, er en smule sliten etter å ha vært sosial i kveld. Vi har nemlig vært ute og spist middag i byen med samboern familie. En onkel av samboern var også med og han samme krefttype som svigerfar og får samme strålebehandling, men da på radiumhospitalet. Litt sprøtt at de to brødrene fikk påvist kreften med bare noen mnd mellomrom. Og en tredje bror døde av det for noen år siden. skummelt.... så min samboer har fått besøk om å sjekke seg etter at han har passert førti. NÅ må jeg finne senga... hehe... litt vanskelig å få surra seg i seng gitt. også må jeg jo få lurt med meg samboern til sengs, og han sitter bom på kontoret sitt som vanlig. God natt i Hekkemyra, vi snakkes!
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #54 Skrevet 6. desember 2006 Hva skjer `a?? Dukket opp noen ømme pupper i løpet av natta?? Hehe... Skal på seinvakt i dag. Utrolig digg å få sove lenge Skulle ha ryddet litt kjøkken (er svært lite flink til det sånn vanligvis, og da hoper det seg fort opp på det lille kjøkkenet), men det er jo så kjedelig! Så da slengte jeg heller på an maskin med klær og satte meg foran dataen Hehe.. Lurer på hvordan i huleste jeg skal klare meg gjennon neste uke?? Kommer til å kjede livet av meg! Puh... Mannen min og kameraten drar jo tidlig lørdag morgen, dvs at jeg må være alene hjemme hele lørdag, hele søndag og hele mandag! Skal jo jobbe 2 nattevakter fra mandag, så tirsdag og onsdag går jo bort i soving. Og torsdag skal jeg jo pynte til jul og deretter på besøk til en venninne og fredag er det jobb igjen... Ja, ja, kanskje det ikke blir så ille likevel da?? Får benytte sjansen til å gå litt tur og sånn Er jo ikke direkte kaldt ute helle Hehe... Når var det nesten 10 plussgrader i desember sist? Tror ikke vi har hatt en så varm desember før. Ikke som jeg kan huske i alle fall. Skummelt med den kreften da! Og at alle 3 brødrene har fått det samme! Får bare sørge for at samboeren din sjekker seg jevnlig da! Siden det ser ut til å ligge i familien! Krysser fingrene for at det går bra! Vel, ser vel ut til at sjansen for å bli gravid denne mnd er over for denne gang nå da. Hvis ikke ting har klusset veldig denne gangen også. Så da er det vel bare å sette seg ned å vente og se om tanta dukker opp neste uke eller ikke. Satt her og lurte på om jeg skal bestille graviditetstester på nettet siden det er billigere, men ender vel sikkert bare opp på apoteket denne gangen også.. Ha en fotsatt flott desemberdag!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 6. desember 2006 #55 Skrevet 6. desember 2006 God forrmiddag! Vips er det onsdag og atter en varm desemberdag! det er litt sykt hvor mildt det er ass... men jeg husker det var like mildt i begynnelsen av desember i 2003. For da flyttet jeg fra eksen, og det fantes ikke noe snø og det var mildt. Akkurat passe vær for flytting kan jeg huske. Neimen om jeg hadde noen ømme pupper i dag! pokker... ei heller andre symptomer gitt.... hehe... får vel bare smøre seg med tålmodighet da gitt. kanskje det dukker opp noen symptomer snart. ;o) Jeg har også sittet og vurdert om jeg skulle kjøpe noen grav.tester på nettet, men har ikke somlet meg til det ennå. Tidligere har jeg kjøpt og hatt liggende, men nå tror jeg at jeg bare skal vente med å kjøpe til dagen før IKM. Må jo teste på mårran ikm-dagen, så da tar jeg heller og kjøper med meg på veien hjem fra jobben dagen før. Ellers vil jeg kanskje bli fristet til å teste før..... hehe... Svigerfar hadde fått beskjed fra legen sin i går at han var blitt frisk. Så det var jo absolutt gode nyheter. Men man vet jo aldri om det kommer tilbake da, men jeg antar han blir sjekket ved jevne mellomrom. Kreft er skummelt, det dukker plutselig opp og det finne i alle former liksom. Jeg hadde ei venninne på barndomsårene som fikk svulst på hjernen som 16-åring. De oppdaget det før det gikk galt, og ble operert. Men hun var jo i rimelig dårlig form lenge da etter strålebehandling og slikt. Uff, man skal være glad så lenge man er frisk gitt! Så mannen din skal på guttetur ja! så artig da... Da får jo du koset det masse og danse på bordet hjemme du da! hehe... Er jo litt kos å være hjemme alene i blant, men ikke akkurat når mannen koser seg i syden kanskje. Da er det jo litt trist å være alene igjen i gråe og triste norge.... Jeg er så uheldig at jeg må drive med jobbflytting til helgen jeg... pes... gruer meg litt til det, for folka her er så treige at jeg er redd vi må holde på til langt på natt. Jeg liker å være litt effektiv jeg, og pauser trenger man ikke så mye av. Vil heller fortere hjem og slappe av.... Søndag må jeg reise til Raufoss på bursdag og samtidig levere julegaver. Mandag er det å jobbe på nytt kontor og garantert styr med å få server og diverse andre ting til å funke. men på kvelden skal jeg ut og treffe to venninner/gamle-økonomi-kollegaer. Vi har en liten tradisjon med å spise middag ut en kveld i desember hvert år. Da får vi oppsummert det siste året liksom... hehe.. begge de to har barn og er stort sett veldig opptatte, mens lille meg har jo stort sett bare hatt meg selv å styre med.hehe...Håper det endrer seg snart! ;o))) Men nå må jeg få jobbe litt her gitt... må avslutte noen prosjekter og kreve inn litt penger! ;o) Ha en fortsatt herlig onsdag!
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #56 Skrevet 6. desember 2006 Hehe...kreve inn penger høres ut som en morsom jobb "Torpedoen Hjertebank" Haha... Skumlere torpedo-navn skal man kanskje lete lenge etter?!? Er så pes å lete etter energi til å rydde det dumme kjøkkenet! Tror jeg skal skaffe meg hushjelp til å rydde etter meg jeg...Hehe! Hadde vært noe det! Begynner på jobb kl 14 idag (1 time tidligere enn vanlig pga personalmøte) og da blir det liksom bare til at man sitter her og venter på å gå på jobb. Vanligvis ikke så mye man får gjort før man skal på jobb likevel... Å! Nå kom jeg på at jeg har glemt å åpne kinderegg-kalenderen min idag!!! JIPPI!!! Eller forresten...da MÅ jeg ut på kjøkkenet! Kanskje jeg skal droppe det bare for å slippe å gå ut dit?? Haha... Nei, da stikker jeg og gjør litt fornuftig! Lykke til med pengeinnkrevingen!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 6. desember 2006 #57 Skrevet 6. desember 2006 Glemte å fortelle en ting da... Neste tirsdag skal jeg atter en gang ha massasjetime og denne gangen skal også damen sette akupunktur i øret mitt. spooky.... jeg har aldri tatt akupunktur før, så det blir spennende! jeg nevnte sist at jeg prøver å bli gravid, og da sa hun at hun kunne sette noen nåler for å få balanse i kroppen min. Vi la forresten massasjetimen strategisk rett etter flyttestresset på jobben, fant ut jeg garantert trenger massasje da! ;o)
Gjest Skrevet 6. desember 2006 #58 Skrevet 6. desember 2006 Ah...massasje høres slett ikke vondt ut nei Har du tatt akupunktur før? Høres litt spennende ut dette med akupunktur. Merkelig at man kan stikke nåler på ulike steder på kroppen og så skal det hjelpe for alt mulig!
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #59 Skrevet 7. desember 2006 Ah...så godt med en avslappende kveld foran dataen Var skikkelig irritert på Oslo Sporveier idag. T-banen kom jo aldri! Er liksom ikke SÅ gøy å stå ute i plaskregn og vente på en t-bane som man aldri vet når dukker opp!!! Nå skal jeg krype opp i sofaen og være sofagris resten av kvelden! Se litt "Hells Kitchen" på tv3. Enn du da? Utslitt etter all pengeinnkrevingen?? Hehe
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 7. desember 2006 #60 Skrevet 7. desember 2006 Ja, gjett om jeg er sliten!!! har krevd inn penger på harde livet i dag også..... hehe... får bare håper det strømmer inn på kontoen snart... Men jammen er det travelt på jobben om dagen, tusen ting å gjøre før jul og i morgen skal vi bare pakke ned kontoret. Så da får vi ikke jobbe noe.... Pakke ned alt i morgen og pakke opp på lørdag etterhvert som flyttelassene kommer. Gruer meg litt til dette, for jeg har fortsatt litt for mye hormoner i kroppen som gir utslag i sinne... og sjefen min er sååå utrolig treig!! og da kommer jeg til å tenne på alle pluggene...... og frese til han! Var litt sint på samboern i går, mens han var på ullevål for å hente sin far og onkel. Han skulle hente meg også nede i byen og vi ble ikke enige om hvor han skulle hente meg. Så da kjeftet jeg som bare rakkern..... og samboern ble dritsur fordi jeg holdt på sånn når han hadde meg seg folk i bilen. ups.... Men jeg har jo en unnskyldning da, siden jeg er proppfull av hormoner. Men det skjønner ikke samboern, han blir jo nesten sintere enn meg. hehe... så da går det litt hardt for seg her i blant! Sporveien er noe dritt i blant, merkelig at de ikke har fått mye bombetrussler eller noe sånt? det er jo ofte mye surr og jeg skjønner godt at folk blir rimelig sinte. Åssen går det med symptomene? hvor mange har du fått hvis du kjenner godt etter? jeg har fått litt ømme pupper, i hvertfall hvis jeg klemmer... hehe.... ellers har jeg ingen symptomer gitt. Pokker! ;o) man skulle jo ønske at man hadde hele liste med symptomer. I går var jeg skikkelig flink og fikk kjøpt mange julegaver! deilig å komme ordentlig i gang med gavelista gitt.... jeg stupte inn på H&M og der fikk jeg kjøpt klær til fire tantebarn til jul. deretter var jeg innom vita og fikk kjøpt noen småting og bodylotion til ei kusine og stesøster. i dag rakk jeg også å kjøpe noen, var bare innom en butikk på vei fra jobben og kjøpte da gave både til ei venninne og min mormor. Her går det unna.... hehe... Men har de vanskeligste igjen da! pes.... da trenger jeg litt bedre tid og et kjempestort senter. Det blir sofaen på meg resten av kvelden gitt... nesten da, må også pakke inn de julegavene jeg skal levere på søndag. Ellers blir det avslapning! og plage samboern litt.... ;o))) Ha en fortsatt herlig kveld!
Gjest Skrevet 7. desember 2006 #61 Skrevet 7. desember 2006 Da er Hells Kitchen ferdig... Du verden for en sinna kokk Hehe...sett det noen gang? Tror jeg køyer nå. Fortsatt like trøtt som tidligere i uka, men tror nok ikke det er noe symptom dessverre. Er nok bare vinterslapphet... Glad for å se litt sol idag! Ellers er det jo stort sett mørkt hele døgnet. Kanskje like så greit det når jeg skal jobbe en del nattevakter de 2 neste ukene. Er nok lettere å sove på dagen da når det er mørkere ute. Men da hører jeg senga rope på meg God natt!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 8. desember 2006 #63 Skrevet 8. desember 2006 God kveld i stuen!! Hells kitchen har jeg sett en gang, men det var nok forrige sesong. Og ja, for en supersint kokk! hehehe... ble nesten litt stressa av å se det jeg. Puh, sliten jeg gitt... har pakket og skrudd fra hverandre pulter i hele dag og kom ikke hjem før åtte. dødsliten og svett, så jeg hoppet rett i dusjen og deretter inn i morgenkåpa. Skikkelig klar for senga neste, siden jeg skal være på jobben klokka åtte i morgen. Plutselig ringer det på døra og da har visst samboern invitert sin søster med mann og en fetter. Og jeg vet at ingen av de legger seg før langt på natt... pokker, da ble jeg en smule irritert! siden samboern visste at jeg skulle jobbe sent i dag og tidlig opp i morgen. Og man blir jo ekstra sliten av å sjaue slik med jobbflytting da. jeg sa klart i fra til besøket at jeg må legge meg, så nå sitter de på kjøkkenet og spiller spill. Får bare håpe at de er stille så jeg får sove. MÅ være uthvilt og klar for en travel og slitsom dag i morgen. Åssen står det til hos deg a? mannen din er vel pakket og klar for å reise til syden nå tenker jeg? bare bittelitt misunnelig jeg gitt.... hadde vært digg å se sol i stedet for dette triste været vi har her. Store planer for helgen da? Jeg er fortsatt litt på symptomjakt om dagen jeg; og nå har jeg merket at puppvortene er litt såre liksom.... bruker å ha skikkelig ømme pupper en uke før mensen, men nå er det bare vortene som er ømme og såre. merkelig..... sikkert pergoen som prøver å lure meg! ;o) Men nå trur jeg at jeg får finne senga, trenger å stresse ned litt og sove masse nå. og prøve å ikke irritere meg over han teite samboern min.... ;o) God natt i Hekkemyra! og ha en herlig helg! kanskje jeg har tid til å stikke innom her i morgen kveld. Snakkes!
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #64 Skrevet 9. desember 2006 Jepp, nå er gubben dratt til syden... Kjeder meg allerede Hehe... Kjørte dem til flyplassen kl 4.30 i morges. Dro hjem og sov litt igjen. Og nå har jeg vært på senteret en tur. Kjøpt den siste julegaven. Har absolutt ingen planer for helga. Gjorde et forsøk på å be 2 kollegaer hit på taco, men den ene skulle ut i kveld og jobb i morgen. Den andre er litt fram og tilbake, så ikke helt å stole på. Sa først at ja, det ville hun veldig gjerne. Så skulle hun plutselig ut i går og måtte gjøre masse hjemme idag. Men så ble de planene omgjort. Og nå skal hun plutselig på kino med tantebarna sine i stedet i kveld. Så da gidder jeg ikke høre om hun vil komme i morgen i stedet. Men det gjør ingenting. Vi har jo i grunn ikke så god kontakt lengre etter at jeg ble sammen med mannen min. Før det var vi jo på byen sammen så og si hver eneste helg i et år Ja, ja,... Nå sitter jeg her da og hører julemusikk på klem FM og venter på at Ellen show og dr.Phil skal begynne på tv3. Så får jeg vel pakke inn litt julegaver etterpå Håper du ikke stresser livet av deg på jobb da... Bør belønnes med en skikkelig stooooor julebonus siden dere er med å flytte hele kontoret nå like før jul!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 9. desember 2006 #65 Skrevet 9. desember 2006 God kveld i stua! Er det kjedelig allerede? hehe... skjønner godt at det er kjedelig å være hjemme alene på en helg. Jeg sitter her i sofaen med morgenkåpe og er rimelig utslitt. Har vært en utrolig slitsom dag. pluss at jeg har vært litt klønete som vanlig og klarte faktisk å falle litt skikkelig på kjøkkenet i de gamle lokalene våre. Det sto litt for mye skrot der og jeg surrer rundt for å kaste ting og pakke ned siste rest. Så klarte jeg selvsagt å krokspenne meg i en stol og falt så lang jeg var på flisgulvet. au au au.. litt blå på knea og håndleddene ble jeg da. snakk om kløne.... Og gjett om jeg venter spent på julebonusen i år! hahaha... vi får nok ikke noe sånt vi. bruker ikke engang å få julegave. Kun masse alkohol som er frynsegodene på jobben min gitt... hehe... men jeg får da en ny laptop før jul!! Men nå venter senga mi snart.... stuptrøtt og må kjøre langt i morgen! for en travel helg.... pes! Ha en fortsatt herlig lørdagskveld da! Snakkes!
Gjest Skrevet 9. desember 2006 #66 Skrevet 9. desember 2006 Stakkar kløna...Haha! Nei da... Men kanskje det er sånn at man blir litt klønete når man er gravid?? Tidlig ammetåke?? Hehe... Ja, har kjedet meg i dag. Men laget meg pølsepizza og ble sittende å se litt tv. Tenkte kanskje jeg skulle se "Elf" som begynner nå snart. Du får ha en fortsatt strålende kveld!
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 10. desember 2006 #67 Skrevet 10. desember 2006 hehe... kan man være litt ekstra klønete når man er gravid? har vært litt ekstremt slepphendt i det siste... i går pakket jeg ned siste rest på kjøkkenet og da passet jeg på å kaste masse stygge kopper og kar. Men så klarte jeg selvsagt å miste en del i gulvet som IKKE skulle kastes.... mistet først en sukkerbeholder, så da ble det sukker overalt. Deretter et fullt askebeger som disse røykere hadde slengt i fra seg, så da fikk jeg først aske over hele meg og deretter sneiper over hele gulvet... Så det så ikke pent ut på det kjøkkenet etter at jeg var ferdig! hehe... og tillegg så rev jeg ned en del når jeg falt også... men da var jeg såpass forvirret at jeg bare sto opp og børstet av meg rusket og bare gikk min vei. hehe... da hadde jeg fått nok av de gamle lokalene og reiste opp til nye kontorene for å skru sammen pulter. Når jeg hadde kommet meg vel frem til nye kontoret mitt forsatte jeg så klart å være klønete, så der ble det enda mer blåmerker og småkutt i fingerene. For ikke å snakke om at jeg måtte skru sammen pulten min tre ganger. Skrudde den sammen feil bare to ganger liksom! for en dag... hehe.. Skal prøve å ikke være så klønete i dag! går nok bra, siden jeg ikke skal gjøre så mye praktiske ting. Skal reise til Raufoss i dag og besøke noe der, og samtidig levere både bursdagsgaver og julegaver. Ha en fortryllende 2.søndag i advent!! og kos deg masse hjemme alene! ;o)
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #68 Skrevet 10. desember 2006 Hehe...ikke lett å være klønete nei... Håper du har hatt en fin 2.søndag i advent på Raufoss da! Jeg har gått en lang tur idag og sittet MASSE her på bim (det vises på "mest aktive bruker" gitt...) Hehe. Men nå skal jeg slite meg bort herfra og få pakket inn de siste julegavene og skrive et par julekort. Er ikke så spesielt glad i å skrive disse kortene, så de fleste julehilsningene i år blir nok på e-post dessverre... Men noen må man jo skrive likevel Og i kveld skal jeg kose meg og tenne det andre lyset i adventsstaken...
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 10. desember 2006 #69 Skrevet 10. desember 2006 Hei og hopp! I dag har jeg ikke vært klønete faktisk... hehe.. Men jeg har fått vært på raufoss og besøkt de folka der, og gjett om de barna var helt gale når tante kom på besøk. De er 4 og 7 år, og veldig glad når tante kommer. Og de vil aldri at jeg skal reise igjen, hver gang spør de om jeg kan flytte dit eller sover der noen dager. I dag var det første gangen jeg hadde med meg samboern, så da fikk de også hilst på han. På det 1,5 året jeg har vært sammen med han har det aldri passet at han kunne bli med dit, og så har han ikke vært så ivrig på det heller siden det er broren til min eksmann. Akkurat det skjønte ikke jeg da, siden jeg har kjent han fra jeg var bittelita og er veldig god venninne med kona hans. Har til og med sittet i styret til bedriften hans, så det føles jo bare "tilfeldig" at jeg har vært gift med broren hans liksom. hehe... Og jeg er også den som er favorittanta til barna, de sloss om å sitte på fanget og få oppmerksomhet. Men det var da koselig at samboern endelig fikk hilst på de nå, også var det også litt moro for meg å se hvordan samboern taklet små barn. ;o)) hehe.. han har selv ingen småbarn i familien, så han er ikke akkurat vant til små barn som er høyt og lavt. Men det gikk veldig fint faktisk! Vi tullet litt med at vi skulle ta med minstemann når vi reiste hjem, men da svarte eldstemann at vi fikk skaffe oss unger sjøl! hehehe... da lo vi godt! Hvordan har helgen gått under mannen hjemme? fått hengt litt på bim ja... hehe... det er bra det, godt å ha bim å dele tankene med. Nå skal jeg finne senga, blir vel en del fysisk arbeid på jobben i mårra også gitt, fortsatt en del som må pakkes ut og settes på plass. Ha en fortsatt herlig søndagskveld!
Gjest Skrevet 10. desember 2006 #70 Skrevet 10. desember 2006 Jo da, jeg lever fortsatt. Ikke død av ensomhet riktig ennå Bare nesten... Er i grunn veldig kjedelig å være hjemme alene. Går greit for en kveld, men når man vet det er for en hel uke!!! Har forresten rottet meg litt sammen med Dollypopp og Nå_Erre_Faen_Meg_Min_Tur (eller hvordan det nå skrives) for å få tiden til å gå litt fortere fram til fredag. Men jeg har som sagt ikke helt tro på at det har klaffet denne gangen likevel. SÅ nå har jeg gått til innkjøp av tempmål! Og har bestemt meg for å tempe neste periode. SÅ da får vi se om det er mulig å finne noen EL da Nå er det køya neste her også God natt til deg i Hekkemyra
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 11. desember 2006 #72 Skrevet 11. desember 2006 God kveld god kveld!! Hatt en fin dag i Hekkemyra? selv om regnet har bøtta ned..... Jeg har hatt en travel dag på jobben, surra rundt for det meste egentlig. Mye som fortsatt måtte på plass og det hersket litt kaos der. Og så fikk vi heller ikke på plass verken internett og telefon i dag. Like kjipt å ikke få sjekke mail eller jobbe på regnskapssystemet som jeg logger på via nettet. Så da måtte jeg heller surra rundt og prøve å få orden der. Og jammen er det blitt koselig på kontoret mitt også! Vel, jeg deler et stort rom med sekretæren vår da. Så jeg har ikke eget kontor. Men vi har delt likt og fått skikkelig god plass, nesten danseplass faktisk. Så vi har spøkt med at vi skal ha swingkurs på kontoret. hehe... I kveld har jeg vært ute med to venninner og spist indisk mat på Agra som ligger på aker brygge. Kjempegod mat!! mmm.... men er fortsatt stappmett.....så da passet det bra å henge litt i sofaen med bim når jeg kom hjem. ;o) men du, fy søren så tregt dagene går frem til ikm-dagen.... så utrolig kjipt å vente vente vente...... Og enda mer fy; pokker til regnvær det var i dag. Jeg måtte selvsagt parkere langt opp i oppsaltoppen i går kveld når jeg kom hjem, og da var det kjipt å gå til bilen i dag med en rimelig tung dokumentveske og en paraply som blåste feil vei. Så reiste jeg videre ned til alna senter for å shoppe inn diverse til jobben på clas ohlsson og lunsjmatvarer på ultra. og det regnet og regnet.....Men da var det digg å endelig ha mulighet til å parkere bare ti meter fra kontoret. Bare så synd at jeg må dele plass med sekretæren.... må liksom planlegge hvem som skal ha bilen når... kjipt! så nå tar jeg vel bussen resten av uka. Så nå er tempmål innkjøpt? kan anbefale deg å bruke fertilityfriend.com, der legger du inn temp hver dag og alle andre relevante opplysninger. Da slipper man å selv legge alt inn på et excel-ark. Men nå er det akutten på tv'n... mye som skjer der for tiden! ;o) Ha en fortsatt flott kveld!! snakkes!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #73 Skrevet 12. desember 2006 God mogen må jeg neste si... Er bare 2 timer siden jeg våknet etter nattevakt Var heldigvis en rolig natt på jobb, og håper den ikke blir verre i natt Har små planer om å lage lussekatter til dagvaktene (og oss selv så klart) i natt. Får se om vi får tid til det da. Skjønte meg ikke helt på den der fertilityfriend...FÅr ikke logget på der. Hvor registrerer man seg?? Hadde gledet meg til siste episode av jakten i kveld, men pga håndball så kommer jo ikke det før kl 21.45! Og det er jo midt i beste rapporttid på jobb! Grr... Da får jeg jo ikke sett det... Er du fortsatt bestemt på å teste på fredag?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 12. desember 2006 #74 Skrevet 12. desember 2006 God kveld i stua! Her sitter jeg og koser meg med min nye laptop.... Så stas vøttu! ;o) Vært en travel dag på jobben, men mye sjauing og surring. i fikk ikke internett før sent i ettermiddag og telefoner har vi fortsatt ikke fått på plass. Og siden jeg da ikke får verken gjort betalinger eller bokført i regnskapsystemet uten internett, var det bare å bruke tid og krefter på å rydde vekk skrot. Så nå begynner det å se litt ordentlig ut i de nye lokalene våre. Så jeg har båret både sofaen og hyller rundt i dag, og skrudd sammen pulter. puh, er rimelig sliten nå ja... men jeg har alltid litt krefter igjen til å leke litt med den nye laptopen min! hehe... Oi, stikker du innom sagveien i mårra med lusekatter også eller? hehe... ingen på jobben som gidder å bake, så vi får bare holde oss med de kjøpte pepperkakene. Jeg husker ikke helt åssen jeg registrerte meg på fertilityfriend, men tror det er en link på selve siden hvor du kan registrere deg? måtte sjekke selv jeg nå... og der fikk jeg se det; på høyre side står det Join now, its free. klikk der så kommer du til registreringen. Så jakten går ikke før senere nei... så bra! satt nettopp og kranglet litt med samboern fordi jeg ville skifte kanal mens han ville absolutt glo på snooker som går på eurosport. så utrolig kjedelig det da! men da får jeg bare vente til jakten begynner senere. Hva med greys anatomy, kommer det også senere eller? Testingen skjer på fredag morgen ja! blir spennende det da, men har på følelsen av den jævla tanta kommer. da kommer jeg til å skrike!!!! hehe... er så drittlei av at den teite tanta kommer hver måned! Åssen går det med deg a? blir det testing på deg også på fredag? har du hatt noen symptomer på enten en spire eller tanta ennå da? Ha en flott natt på jobben da! og sov godt i morgen! Snakkes!
Gjest Skrevet 12. desember 2006 #75 Skrevet 12. desember 2006 Jepp, jeg iler innom sagveien jeg vettu hehe... Fikk ikke til å registrere meg på ff jeg... Har prøvd flere ganger, men går ikke. Ja, ja.. Jepp, skal teste fredag, men har ikke tro på noen positiv test denne gangen heller. Har hatt mensmurringer siden i går, sånn til og fra, så tanta kommer nok. Vært inne på kranglesiden her på bim da?? Hehe... gøy å prøve å irritere folk litt da Da må jeg vel snart begynne å gjøre meg klar for jobb. Vi snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå