Gå til innhold

Turbotrollet og Hjertebanks skravletråd!

Anbefalte innlegg

Hepp!!! Står til?!? Har ikke vært særlig innom her siden fredag jeg... Bare vært et par turer og fått med meg de viktigste "nyhetene" her inne...

Ja, tanta kom helt uten forvarsel natt til lørdag! Jippi!!! Da slipper jeg gå og vente lengre og kan starte med friskt mot på ny prøveperiode :) Enn du da?? Har vel ikm i morra eller noe??? Spennende! Har d testet? Eller skal du teste først etter ikm?

Da jeg stod opp idag drev de med en form for fasadevask på blokka her... Merkelig! De hadde jo det for 1 mnd siden!!! Så nå må jeg vaske vinduene enda en gang til!!! Grrr.... De skulle kommet hit og gjort det selv! De er jo de som møkker til vinduene... Blir så irritert jeg!

Skal på seinvakt idag og siden jeg allered har vært flink å støvsuge og malt siste strøket på dørstokkene, kan jeg vel bare sitte her og sløve litt nå. Helgevasken får jeg ta i morgen.

Er virkelig spent på å høre hvordan det går med deg! Håper du er online idag og ser denne...

Fortsetter under...

Hei hei Turbotrollet!!!

Jeg er opptatt med kurs om dagen, så jeg får ikke engang mulighet til å bimme i løpet av dagen! hehe... og kveldene har vært så travelt, at jeg bare har hatt tid til å ta en rask titt.

Ikke noe spennende som skjer hos meg, annet en den jævla tanta som kom på mandag... Grrrrr!!!! jeg begynte å spotte på fredag og det fortsatt hele helgen... og mandag ble det normale blødninger! Så vips ble det en ny pp på meg.Men det positive er at jeg nå begynner å få en mer normal syklus igjen. Før første pergokur som kødda med syklusen min til 39 dager hadde jeg 28 dagers, og nå ble det 32 dager. Stor forbedring! ;o)

Enda en dobbel pergokur er nettopp shoppet på apoteket, så nå jeg klar! ;o) begynner på kuren på fredag, så da må jeg nok forvente å være litt svimmel og rar i fem dager. Du verden som man merker de hormonpillene hærjer i kroppen.

Når har du ikm da? kanskje vi har ikm på samme uke da. ;o)

Jøss, er det enda mer fasadevask? så merkelig.. kanskje de ikke hadde gjort bra nok jobb på blokka deres? tror ikke de har gjort noe mer på blokka vår.

Har du forresten fått noen tilbakemelding fra styret om parkeringsplass a? er litt spent om de svarer.... de har ikke svart meg i hvertfall.

Ha en fortsatt herlig uke!!

Dytter opp litt jeg, så du kanskje ser den når du kommer hjem fra senvakt! ;o)

Jeg derimot, må finne senga. I morgen er det atter en dag med kurs! og da lønner det seg å være uthvilt og våken.

Ha en god natt og en superduper torsdag i morgen!

Hei igjen!

Hmm... jeg som trodde kanskje pergo`n gjorde susen for deg denne gangen. Satser på neste gang for oss begge da :) Hvis ikke syklusen klusser for mye blir det vel EL siste uka i november tror jeg. Kanskje vi har flaks og babyen blir til på 30 års dagen til mannen min?? Det hadde vært noe det... Da blir vel ikm rundt 12.des. Men nå tar jeg ingenting for gitt lengre.

Nei, styret ser ut til å ha boikottet meg når det gjelder svar på mail. Har fortsatt ikke hørt noe på den mailen jeg sendte i slutten av september/begynnelsen av oktober. Syns det er for dårlig!!! Heldigvis er ikke snøen kommet ennå, så da går det greit med parkering i gata foreløpig.

Store planer for helga da? Skla på jentefest i morgen, ellers ingen planer annet enn å lage ferdig albumet jeg holder på med :)

God kveld i stua!

Ja, gjett om jeg ble gretten da mensen kom.... Men sånn er det! så jeg håper jo så klart det skjer denne pp! ;o))) er da optimist i hvertfall....

I morgen tar jeg første pille i ny dobbelt pergokur, så da regner jeg med at jeg blir litt svimmel noen dager fremover.

Hadde egentlig planer om jenteparty i morgen jeg også, hadde meldt meg på noe som het Pinkparty sammen med ei venninne og filmbekjente. Men så har venninna mi blitt syk og måtte melde pass, og jeg tror jeg bør holde meg hjemme og være edru på grunn av pergokuren. Den hærjer litt med kroppen min og gjør meg svimmel, så da er det kanskje litt dumt å tømme innpå med rosa champis.... hehe... Og så må jeg opp litt tidlig på lørdag, da skal jeg nemlig kjøre ti mil på bursdag for niesa mi som fyller 13 år.

Så da blir nok konklusjonen; en rolig fredagskveld i sofaen med samboern.;o)

Merkelig at ikke styret gidder å svare?? burde jo være en enkel sak å svare på da syns jeg. Skjønner jo at de kanskje får mange mail om diverse ting, men et så enkelt spørmål burde jo bare ta de et par minutter å svare på. Mener forresten at jeg har lest noe info en gang at de prøver å lage flere parkeringsplasser her, har du fått den infoen noe sted? Vel, håper det blir plasser på oss snart.... Orker ikke en vinter til med gateparkering og grave seg inn gjennom snøbrøytene for å finne igjen bilen. Jeg parkerer da i vetlandsveien og der måker de litt oftere enn i de sidegatene, så gjett om jeg hadde snøbrøyter langt oppå bilen. Rimelig ekkelt med slik brun snø med småstein som sitter klistret hardt til den ene siden av bilen. Det ble noen riper i bilen min etter den harde vinteren gitt.

I morgen er det tilbake til jobben etter å har vært på kurs i tre dager, og jeg antar det blir travelt. Er litt krise så fort jeg er borte et par dager... hehe... men gjett om det har vært litt deilig med pause fra kontoret!

Kos deg masse på jenteparty i morgen og ha en herlig helg!

Annonse

Er bare en svipptur innom for å lese de kreative svarene til jentene her inne på tråden jeg skrev om hva jeg gjør galt siden det ikke klaffer :) Hehe... kjedet meg litt og skrev en tråd der jeg sa jeg suger og svelger, men får det ikke til å klaffe :) Hehe... Mange gode tips der :)

Mener jeg har hørt at de skulle prøve å skaffe flere parkeringsplasser ja, men ikke hørt noe mer enn det. Hvor skulle det i så fall være? Det er jo ingen plasser ledig til det?!?

Vel, da skal jeg stikke på jentefesten. Og er jeg riktig heldig, vil de se "Skal vi danse" etterhvert :) Hehe...tv-slave jeg???

Ha en fin helg! Vi snakkes!

God kveld! stikker bare innom en liten tur... ;o) det ble ikke hjemmekveld på meg i dag gitt. Reiste på kino med samboern og fetteren hans, og valget ble jo så klart en film som passer best for gutter; Borat. Vel, det var skikkelig morsom film da! Trodde jeg nesten skulle le meg ihjel.....

Jepp jeg leste tråden du startet, og jeg må innrømme at jeg lo høyt da gitt. hahaha... utrolig morsomme tilbakmeldinger fikk du også! men jeg fikk ikke helt lyst på smoothie egentlig...... hehe

Jeg fikk bare med meg siste del av Skal vi danse i kveld jeg da, men jeg fikk jo med meg det viktigste. Og rakk å stemme på Kristian!! ;o)) hihi... Da vil jeg tro at han vinner hele shiten, nå som Tone er ute av dansen.

Åssen går det ellers da, har tanta reist sin vei? her har hun tatt farvel for denne gang, og nå håper jeg hun blir borte leeeeeenge! hehe...

Jeg startet også på en ny dobbelt pergokur i dag, så nå føler jeg meg litt sløv og småsvimmel. Kjipt med disse birvirkningene altså...

Og du; i går var jeg inne på spå-siden og ble spådd at jeg skulle bli gravid på nyåret og føde en gutt på høste. Artig.... Jeg tror ikke akkurat på alt jeg hører, men jeg er litt nyfiken av natur og tror faktisk at noen folk har unaturlige evner. Hun som spådde meg i går er den 5 damen som har spådd at jeg skal bli gravid rundt nyttår. Det er jo litt sprøtt da.....Så da blir det spennende å se om de har rett!

Har du blitt spådd her a?

I morgen skal jeg reise hjem til familien og på bursdag hos min niese som fyller 13 år. Det blir så klart kos, er bare litt bekymret for at jeg skal være svimmel og rar..... Familien er ganske så livlige og skravler rimelig heftig, så det bruker alltid å bli skikkelig fart når vi møtes. Og da er det litt slitsomt å være svimmel og sløv.

Har du hatt det kult på jentefest a?

Ha en fortsatt herlig helg! vi snakkes!

Borat ja... Har tenkt å prøve å få med meg den filmen jeg også :) Men kommer meg sikkert ikke på kino. Får satse på at den kommer på dvd etterhvert :) Er nemlig så lite flink til å gå på kino fortiden..

Fikk jo ikke med meg Skal vi danse igår nei, men er jo reprise idag :) Genialt med repriser av og til :)

Idag leker jeg husmor :) Hehe... Jeg er nemlig ikke den der huslige typen som liker å vaske og bake osv... Men idag har jeg virkelig slått på stortromma syns jeg :) Startet dagen med å rive av sengeklærne og vaske de :) (Er jo greit å ha rene sengetøy nå når tanta er dratt og vi skal lage baby :) Hehe...) Og så driver jeg og baker boller :) Tenkte å lage skolebrød, men fant ikke vaniljekrem på butikken og orket ikke dra med på senteret i regnet. Så da blir det vanlige boller i stedet :)

Ja, har vært inne på de spåsidene jeg også :) Har ikke helt den store troen på hvor seriøse de er der inne, men er blitt spådd 3 ganger og at jeg skulle bli gravid alt fra oktober/november til mars. Og at det blir jente :) Så vet ikke jeg...Men er jo litt gøy da :) Kanskje kan gutten din og jenta mi date når de blir gamle nok :) Haha...

Jo da, jentefesten var grei nok den. Ble litt mye barneprat. Alle de andre er jo mødre (4 av dem i samme barselgruppe) og da blir det vel automatisk sånn.

Håper ikke familien skravler høl i hue på deg da :) Hehe... Ha en fin bursdagsfeiring hos niesa!

God kveld i stuen!

Vips var jeg tilbake fra bursdagsfeiring med familien, og gjett om det var liv der. Full fart i et par time, til noen reiste hjem og vi andre begynte å spille bordtennis i stua. Da ble det i hvertfall liv i leiren.... hehe...

Men det var godt å komme hjem igjen da må jeg si! merker pergokuren hærjer litt med meg.

Har ikke helt troen på slik gratis-spå-greier jeg heller, men jeg må si jeg ble litt overrasket over at alle fem har spådd rundt nyttår da. hehe...

Ei spådde at det ble ei jente og ei anna spådde at det skulle bli gutt.

Så da finner vi nok ut om de kan date når de blir store eller være venninner... hehe..

Så deilig å ta slik sjau hjemme i blant da, er ikke så glad i husarbeid og baking jeg heller. Men i blant får jeg ånden over meg og løper rundt. Ellers så må jeg rydde endel etter min rotete samboer da.... Blir litt gal av det i blant! hehe.. men må vel bare bli vant til det, siden vi har planer om barn for da må jeg i hvertfall rydde etter andre.

Og du; mens jeg hadde tante-besøk så fikk vi endelig somlet oss til å bruke den sædtesten jeg hadde kjøpt. Ble litt rart da, når det skulle rett i en liten kopp liksom.... hehe... Første testen var vi litt usikre på, vi tror den viser positiv test. Dagen etter skjønte jeg kanskje hvorfor; samboern hadde jo ligget syk med feber flere dager i forveien... Kanskje ikke det lureste tidspunktet å bruke den testen akkurat! Fire dager etter tok vi test nr 2 og da viste den positiv litt tydeligere enn den første.

En jentefest hvor de fleste har barn ender ofte med mye barneprat gitt.. hehe.. har følt meg rimelig utenfor noen ganger ja. hehe...Men jeg regner med at jeg blir slik selv, når jeg får barn. bare det skjer snart.....jeg er bare litt utålmodig nå! har ventet/ønsket å bli gravid siden februar, og da går tiden rimelig sakte gitt....

Når venter du EL da? hos meg tror jeg kanskje den vil komme rundt 29 nov-1 des. Så nå er det bare å vente på El, og deretter vente på IKM... utrolig mye venting..... Okei, jeg blir litt ekstra utålmodig med kroppen full av hormoner tror jeg. hehe..

Nå tror jeg at jeg skal rive den usosiale samboern vekk fra kontoret og få han inn til stua for en kvalitetskveld foran tv'n. Han forsvant inn der så fort vi var tilbake fra bursdagen og siden har jeg ikke sett han....

Ha en fortsatt herlig helg!!! og kos deg med mannen i rent sengetøy... ;o)))

Hehe...den sædtesten hørtes jo litt "gøy" ut da :) Hehe...

Hvis alt går etter min plan (og at syklus ikke klusser denne gangen) forventer jeg EL rundt 27-28.nov tror jeg. Den eggløsningskalkulatoren på babyverden sa i alle fall at jeg burde ha fruktbar periode den siste uka i november :) Så da har vi vel kanskje ikm sammen denne gang :)

Vel, da lokker senga her :) Får bare se om mannen blir med :)

God natt!

Annonse

Jøss, har du fått svar fra styret??? ikke værst må jeg si. Har ikke hørt noe ennå jeg... Vel, jeg har ikke sjekket mailen ennå i dag da men....

Åssen går det ellers med deg a? venter og venter på EL du også vel.... hehe... kjipt å vente så fælt ass! tempen min hopper opp og ned og så er litt småforvirret om dagen. pluss av jeg har en del utflod.... kroppen kødder med meg tror jeg...

jeg har også bestilt meg el-tester, men de har ikke kommet ennå. tenkte å begynne å teste når helgen nærmer seg. EL kommer sikkert ikke før dag 17 som sist, men greit å sjekke i tilfelle den kommer før. Ellers så hærjer pergoen litt med meg; hetetokter, småsvimmel og skikkelig sinna i blant. hehe.... ikke lett å bo sammen med meg om dagen gitt!

I dag skal jeg ha massasjetime, gjett om det blir digg. Litt må man koste på seg i blant. jeg får lett stive skuldre når det er en del stress og mas på jobben. Og nå om dagen er det flyttemas på jobben som vi stresser med. mye å organiserer, pakke ned og kaste. Men jeg tror det blir mye koseligere på jobben når vi har fått kommet oss i de nye lokalene.

Ha en fortsatt herlig onsdag!! ;o)

Jepp, styrelederen ringte oss på tirsdag var det vel :) Overlykkelig over å ha fått bilplass :) Det betyr vel at dette er måneden der alt går bra??? Hehe... kanskje blir det a december to remember???

Ja, regner med at EL kommer neste uke! Så forsikkerhetsskyld er vi allerede godt i gang med hekkingen :) Haha... Jeg hverken temper eller tester eller noe som helst. Vil at spiren skal komme av seg selv :) Tror nok det at vi greier å lage kjærlighetsbarnet på bursdagen til mannen :)

Massasje hørtes jo digg ut da... Blir fint lite av det her gitt. Bare stress på jobben min også. Skjønner ikke hvorfor folk må bli syke?? Alle burde holde seg friske, så hadde jeg hatt det bedre på jobb :) Ikke gøy å springe rundt som et pisket museskinn og hverken ha tid til å gå på do eller ha lunsjpause! Hadde jo vært en fordel å fått pratet litt med pasientene også. De friskeste av dem blir jo bare overlatt til seg selv pga at vi har for mye å gjøre og er for få folk på jobb.

Men, nok klaging...

Hvor har dere fått nye lokaler da? Lang reisevei på jobb?? Syns det er godt å ha kort vei til jobb. Men irriterer meg over at bussene ALDRI korresponderer på Helsfyr!!! Grrr...

Vel, vel... Vi snakkes!

God kveld i stuen!!

Så kjipt med mye stress på jobben da. Ikke noe artig når man bare stresser rundt og ikke har tid til lunsj engang. da blir man rimelig sliten når man endelig er ferdig for dagen....

Jeg har det gudskjelov stort sett rolig på jobben jeg, men etter nyttår blir det rimelig hektisk med årsoppgjør og ny spillefilm. da blir det mye stress og laaaaange dager regner jeg med. Må vel stort sett bo på jobben da.....

Jobben skal flytte i et gammelt og koselig bygg i Sagveien, som ligger like ved mølla. (hvis det sier deg noe...) Så da blir det litt annen vei til jobben, tenkte å ta bussen til helsfyr og deretter buss som går via carl berners plass. Eller så bruker jeg bilen tror jeg... Ettersom jeg skal for det meste bo på jobben etter nyttår et par mnd, så kommer jeg sikkert til å bruke bilen en del.

Så du er heldig å må henge en del på Helsfyr du også? hehe.. forferdelig å stå der og vente på buss, når motorvegen er så tett inntil. for en trafikk der.... Jeg jobba på Helsfyr før og bodde da på Lillestrøm, så jeg har stått en del der og venta på buss ja... Det hender jeg tar 76 bussen hjem en gang i blant nå.

Jeg er faktisk litt for utålmodig til å drive å bytte busser/baner og slikt, syns jeg bruker så myyye tid på å stå å henge og vente. Og enda mer utålmodig er jeg i trafikken når det er kø. da blir jeg litt gal.... hehe... ikke lett å bo i byen når man blir sååå utålmodig.

Sitter og laster ned litt musikk på den nye mobilen min jeg... artig! føler meg litt som en fjortis nå.. hehe.. men gøy å få litt musikk på mobilen, så jeg kan høre på musikk når jeg sitter og er utålmodig på bussen eller banen. ;o)

Fikk meg ny mobil på mandag, en slik nokia N73. Fancy sak! men vanskelig å finne ting, jeg skjønner jo ingenting.

Litt massasje kan anbefales hvis man lett får stive skuldre. Jeg har jo en veldig stillesittende jobb og får lett vondt i nakke og skuldre når jeg stresser og henger over pulten hele dagen. Jeg har tatt noen massasjetimer på en klinikk på skullerud, og gjett om det er digg.

Ellers så klarer jeg å lure samboern til å massere meg i blant da, og han er faktisk flink i motsetning til andre gutter jeg har vært borti. eksmannen min tok bare såvidt på skuldrene mine i to sekunder, og da var han ferdig liksom. kjiping! noen gutter skjønner liksom ikke at massasje er perfekt som forspill til heftig sex! ;o)) men samboern min har faktisk skjønt det.

Men over til hekking; hvor ofte er best å ha sex når det nærmer seg EL? vi har prøvd å holde et par-tre dager før selv EL-dagen, men det har jo ikke akkurat funket så langt. hehe... vurderer å kutte ut temping og EL-testing, men da blir jeg så usikker på når EL er... er nyfiken vøttu, og må liksom vite helt sikkert.

Men nå tror jeg at jeg skal lure med meg samboern en tur i senga... ;o)))

Vi snakkes!! og ha en herlig fredag i morgen! (endlig fredag og finale i Skal vi danse og greier... ;o)))

Hehe...skal se vi havner på samme buss til jobb om morgenene heretter :) Hehe... Jeg pleier å ta 76-bussen til Helsfyr når jeg skal på tidligvakt ja. Så tar jeg enten 58, 21 eller 28 videre. Kommer an på hvem som kommer først :) Dvs...58 bussen er jo stort sett alltid gått nr 76 kommer til Helsfyr da. Er så irriterende at sporveiene ikke klarer å lage en rute der bussene faktisk korresponderer!!! Hvor vanskelig kan det være å la bussene korrespondere på sånne store steder som Helsfyr og Carl Berner??? Det er da vel bare å la de bussene som går inn dit gå 2 min tidligere??? Skulle nok vært sjef på Sporveiene jeg, så skulle kollektivtransporten vært MYE bedre enn den er. Og så skulle den faktisk vært GRATIS!!!! Hehe...

Endelig fredag ja!!! Og dum som jeg var spurte jeg om å få bytte vakt fra lørdag kveld til fredag kveld her for lenge siden fordi jeg hadde tenkt å dra med meg noen venner på svingkurs. Men så klarte jo han ene å brekke foten i oktober, så da ble det ikke noe svingkurs denne helga... Så da må jeg jobbe når "Skal vi danse"-finalen pågår!!! Irriterende :) Hehe... Får bare sørge for å dele ut alle medisinene FØR kl 20 og gi beskjed til pasientene at nå skal jeg se på Kristian på tv, så hvis det ikke er noe livsnødvendig, så får de ikke plage meg :) Hehe... En hjertestans kan vel kanskje få meg bort fra tv`n...Haha!!! Bare tuller :) Men håper jo at det blir roligere enn det har vært da.

Ang hellingen... De sier vel at det skal være tilstrekkelig å ha sex annenhver dag rundt EL, men vet ikke jeg. Dersom man ikke vet NÅR man har EL (eller om man faktisk HAR EL) så er det vel ikke så lett. Da er det vel best å hekke hver dag i MINST 2 uker, ligge med beina høyt og knipe igjen så de flinke svømmerene ikke svømmer feil vei og havner utenfor igjen :) Hehe...

Den ene kollegaen min sa at hun hadde brukt EL-tester og den uka hadde de hatt sex hver dag...og vips så satt spiren :)

Tror egentlig ikke på alle de rådene jeg. Er det meningen man skal bli gravid så blir man det uansett hva man gjør tror jeg :) Men det er mitt syn på saken da :)

Vel, da skal jeg ta en tur på posten og hente brudebildene vi har forstørret :) Gleder meg til å se. Er jo alltid litt annerledes å se når bildene blir større :) Kommer jo alle skavankene frem vettu :) Hehe....

Ha en fin helg! Og kos deg med Skal vi danse i kveld!!!

Næmen uff så kjipt å jobbe på selveste finale-dagen da gitt! litt dårlig planlagt ja.. hehe... men slikt skjer jo!

Jeg har gått glipp av både jakten på kjærligheten og Greys anatomy to uker på rad jeg nå, pga familiestyr med samboern. Faren hans er i byen for tiden og får strålebehandling på Ullevål, og da blir det mye besøk vøttu. Og hver tirsdag må vi samles? åffer ikke mandag eller onsdag liksom? men jeg stiller så klart opp, det er jo bare for en periode jeg må henge mye sammen med svigers. De bor i Trysil, så det er ikke så ofte vi ses. Men jeg som bor 10 mil unna min egen familie, er ikke vant til å treffe familie så mye i uka. Man blir jo litt sliten av å være så hyggelig, ordentlig og seriøs hver uke.... hehe...

Ja kanskje vi ses på 76-bussen! ;o) tror jeg kommer til ta den en del... jeg hater å kjøre bil når det akkurat har kommet masse snø i oslo, for da blir det skikkelig kaos. Så da gidder jeg i hvertfall ikke å kjøre bil hver dag i vinter. Men jeg må jo teste bussrutene til nye kontorene våre, men vet ikke helt hvilken buss jeg skal ta fra helsfyr. Kontorene våre ligger ikke så langt unna Aleksander Kiellands plass, så jeg tar vel den som går dit.Trafikanten forslår buss nr 21. og gå 8 min fra busstoppet til kontoret. Det er jo ikke så værst... Men jeg regner med at jeg kommer til å bruke litt lenger tid til jobben, siden jeg risikerer å vente en del på Helsfyr.

Gratis buss hadde vært noe! for jammen betaler man mye for å irritere seg..... Da gleder jeg meg til at du tar jobben som sjef for sporveien! hehe..

Ja da går vi i møte den meste hekkelige tiden i møte, det er nå det gjelder. de neste to ukene må man bare stå på og knipe igjen etterpå. hehe... Tror jeg skal prøve trikset med å ligge hele natta faktisk. Det har jeg nemlig ikke prøvd før, mulig de svømmeren trenger litt tid på seg. Hvis de er like treige som samboern er til det meste så trenger de kanskje et par dager. hehe...

Samboern tasser bare hjemme for tiden og venter på å reise i januar... tror han kjeder seg litt, men neimen om han klarer å få gjort ting han skal gjøre. han har for mye fritid tror jeg... Men i dag fikset han frokost til meg! det var faktisk koselig da, fikk nystekte rundstykker og stekt egg til frokost. Også jeg som vanligvis spiser frokost i form av en yoghurt når jeg har kommet meg på jobben. men jeg blir litt mistenksom når han disker opp slikt, hmmm... noe han pønsker på tro? vel, han hadde kanskje litt dårlig samvittighet fordi han aldri la seg i natt. Han er en smule nattdyr i blant og i natt satt han og dillet med pc'en og spilte litt poker. (han er it-dude vøttu, og avhengig av datan...)

Sitter på jobben og prøver å få gjort noe jeg... men sjefen maser og nå har jeg masse kjipe ting som må gjøres. Å gjøre masse kjipe ting før man tar helgen er ikke kult!

Ble bryllupsbildene bra? alltid litt rart å se de i stor størrelse... hehe... jeg husker jeg selv forstørret bilde fra mitt bryllup, og det var litt snodig å få det stort og deretter henge det på veggen.

Ha en god vakt i kveld og ellers en fortryllende helg!! jeg skal finne sofaen i kveld og kose meg med Skal vi danse! ;o)

Sitter jeg her og er kjempeirritert på Posten! Fikk ikke hentet bildene. De hadde nemlig klart å sende pakken til en Rimibutikk et eller annet sted i Oslo som ikke jeg vet hvor er... Bare fordi forografen hadde skrevet 1 tall feil på pakkelappen. Men hvorfor i huleste har de da klart å sende pakkelappen riktig og ikke pakka??

Og for å få den sendt hit må jeg betale 117 kr!!! Det syns jeg er utrolig dårlig service! Så nå har jeg sendt mail til Posten og klaget over systemet deres :) Men må vel likevel betale de 117 kr for å få den hit tenker jeg... Er skikkelig irritert at JEG skal bli straffet fordi noen andre har gjort feil!!! Fikk bare beskjed på postkontoret at Posten har gjort jobben sin riktig siden de hadde sortert den riktig... TULL!!! Riktig er når pakkene kommer fram dit de skal!!!

Nå er jeg vel ekstra irritert pga at jeg er sulten også :) Hehe...ikke bra når blodsukkeret er for lavt :) Så er vel på tide å spise litt lunsj :)

Uff, sund med svigerfaren din da! Håper det går bra med han!

Jeg har heller ingen familie her i Oslo. Hele slekta mi bor jo i Romsdalen :) Men foreldrene og broren til mannen min bor her. Heldigvis har jeg en grei svigermor som ikke legger seg borti alt! Var litt bekymret da vi skulle planlegge bryllup og flytte :) Men det gikk bra... Hun hadde litt meninger om hvordan vi burde ha det i den nye leiligheten, men skjønte vel fort at vi gjør som vi vil :) Og bryllupsplanlegging la hun seg ikke borti i det hele tatt :) Fikk gjøre som jeg ville :) Men tror hun ble litt "snurt" da jeg fortalte at jeg hadde plukket ut blomstene ttil brudebuketten. I Sverige (jepp, mannen min er svensk) er det nemlig brudgommen som skal plukke ut buketten. Men hun ble smørbild da hun faktisk fikk se den :) Hadde en brudebukett som gikk i gult og blått :) Hehe... Syns nemlig det er for kjedelig med tradisjonelle buketter jeg...så da ble den i svenske farger :)

Vel, da er det MAT!!!

Og vips er jeg her igjen! er fryktelig kjedelig på jobben i dag nemlig... hehe... Men har da vært flink og fått unna mye på "To-do"-lista mi.

Pokker så irritert man blir på posten i blant ja. Er det virkelig mulig at de skal være så kranglete? og like ille er postbanken som vi frem til nå har hatt boliglån. de er bare firkantet og innrømmer ikke at de har informert feil eller noe sånt.

Men jeg syns postbudet i heimbygda mi tar kaka; for noen år siden da jeg var student og fortsatt bodde hjemme hos min mor, fikk jeg plutselig viktig post fra skolen min i postkassa til kjæresten min som jeg var på besøk hos. hallo liksom.... den syns jeg var drøy, man skal da ha posten til dit hvor man bor og er folkeregistert, og postbudet har jo ikke noe med å legge brevet i en annen postkasse en mil unna. De visste tydeligvis hvor jeg var den lørdagen.... sånn kan det bli på bygda gitt!

Men så artig brudebukett du må ha hatt da? hehe... svenske farger er jo kult! jeg er jo nesten svensk selv, som har vokst opp bare to km fra grensa. for ikke å snakke om alle de gangene jeg har fartet til Luleå det siste året.... kult i Luleå, men slitsomt med å fly dit for kun to dager med møter. Hvor i Sverige er han fra da?

Jeg savner litt å ha familie i nærheten, men samtidig slipper man mye mas da. hehe... Søstra til samboern bor også på Oppsal, så de henger vi mye sammen med. og det er jo kjempekoselig, men jeg tror jeg hadde blitt litt gal hvis jeg hadde hatt mora mi og søstra mi rett i nærheten. De maser litt vel mye og da holder det med å snakkes på telefon ofte og møtes en gang i blant.

Men jeg har fått et annet "problem"; dama til faren min har fått seg msn! og hun tar kontakt hver eneste dag og maser og spør om været og dill og dall... Artig de første gangene å holde kontakten med dem og høres åssen det står til og sånn, men hver dag blir litt mye. I hvertfall når jeg er på jobben som nå, og er mer opptatt av å bimme... hehe..

Tilbake til svigerfamilie; det går nok bra med svigerfar, kreften har ikke spredd seg og de mener at de får vekk alt med denne strålingen. Men ellers så er han skikkelig frisk og raskt, og er travelt opptatt hver dag her i oslo med å besøke gamle kjente og besøke museum.

Nå tror jeg at jeg får gi meg her, nå har jeg blitt forstyrret hundre ganger med både telefoner og folk som maser. Ikke mulig å få sitter i fred og bimme her på jobben engang vøttu.....hehe... Må vel jobbe en liten time til før jeg kan ta helgen og stikke hjem.

God helg igjen!!! og håper du får en rolig vakt i kveld mellom halv åtte og ti... ;o)

hehe.. så bra at pasientene tok hensyn til din interesse for Skal vi danse da! ;o) og jippiiiiiiii, sjarmøren Kristian vant!!!!!!!!!!!!!!

bare måtte stemme litt også jeg da.... hehe... Han er jo bare såååå søt!

Blir vel snart senga her også tror jeg, må bare sjarmere samboern i seng! ;o)))

God natt og ha en fortryllende lørdag!

Ny dag og nye muligheter :) Akkurat nå var det ikke så verst at jeg jobbet i går likevel :) For nå har jeg jo hele dagen fir :) Må på tidligvakt i morgen da, men det overlever jeg nok :)

I dag blir det rydding her! Har ikke orket å gjøre husarbeid på hele uka, og det straffer seg :) Hehe... Masse oppvask og masse klær som må brettes... Sukk! Kjedelig arbeid...

Leste forresten at Maja-mor var blitt gravid! Etter 14 pp! Fortjente nok det da etter så lang tid! Så satser på at disse kalde(?) vintermånedene gjør susen for oss alle :) Hehe...

Vips er det lørdag ja... hehe... men pokker så kjipt vær; regn regn og atter regn.....

Jeg har vært med samboern på informasjonsdag på luftfartskolen i dag jeg da... satt på en vondt stol i tre timer og hørte tålmodig på masse info for utdanning på både for fly- og helikopter. Greit for meg å vite litt også.....

Etter turen der har jeg hengt hjemme i sofaen og klengt på samboern. hehe..

I kveld blir det jammen kino på oss med søstra til samboern og mannen hennes. Hadde akkurat mast på samboern om vi kunne reise på kino i kveld, men han er litt lat og likte sofaen for mye. hehe... Men søstra hans klarer alltid å overtale han, noe jeg bruker så klart for å få viljen min. vi damer må jo rotte oss litt sammen for å lure gutta vøttu... hehe...

Og gjett om jeg ble glad når jeg leste at Maja-mor har endelig blitt gravid, hun har jo slitt fælt og har hatt litt problemer med å få doneren på besøk til riktige tider. Det var skikkelig godt å høre!

Man blir jo litt påvirket av alle de som sliter, og etterhvert som tiden går blir man jo litt bekymret for at man selv også er en sliter. Da er det godt å lese når slitere endelig har blitt gravide!

Så da får vi krysse fingrene og håpe på at vi straks kan tasse etter over til 1.trimester! hadde jo vært supergøy om det klaffet nå, og vi kunne fortelle familie og venner nyheten i jula.

Apropos jula; har dere funnet ut hvor dere skal feire julaften da? reise hjem til familie kanskje?

Vi skal feire her hjemme i den nye leiligheten vår vi, det er jo mulig det blir flere år til neste gang vi kan feire hjemme hos oss selv. Men familie på begge siden inviterer oss til dem, men vi står på vårt og takker pent nei. Syns det blir skikkelig kos å lage i stand til jul jeg, mange år siden sist jeg hadde julaften hjemme hos meg selv. Tror det er 4 år siden, da jeg fortsatt var gift. I fjor ble det ikke akkurat noen jul hjemme hos meg, for det meste var pakket og klart for å flytte hit 2 jan. Så julepynten min har ikke vært oppe på en stund... hehe...

Men nå tror jeg må komme meg opp av sofaen og gjøre litt husarbeid. kjipern....

Ha en fortsatt herlig lørdag og kos deg masse!

Jepp...lørdag... Fått vasket ned kjøkkenet idag. Så da er det greit å bare ta litt kjapp helgevask fram mot jul :) Må vel vaske litt ordentlig på onsdag. Jobber seinvakt torsdag, så da får jeg ikke så mye tid til annet enn å bake bursdagskake til mannen som blir 30 på fredag :) Kake er jo kjempeviktig!!!

Men så er det jo greit å ha det nyvasket til familieselskap også :) Hehe...tror egentlig ikke at svigermor sjekker alle hybel-elefantene i krokene, men jeg syns uansett det er hyggelig at leiligheten er ren når det kommer folk :)

Idag har vi feiret bursdag til broren til mannen min , og fått hilst på ny-dama hans. Hun virket jo hyggelig!

Merker du forresten når du har EL? Jeg pleier alltid å få litt vondt i magen ca 14 dager før jeg venter mens. Men sist måned hadde jeg jo vondt i 3 uker :) Håper ikke det skjer denne gangen!!! Men merker litt murringer i magen idag... Så da er det kanskje viktig å rulle litt i halmen og sanke svømmere :) Hehe... Skal dra med meg mannen til sengs snart og knipe igjen beina så godt jeg kan etterpå :) Hehe.

I følge EL kalkulatoren på babyverden skal vel EL være ca på tirsdag. Hvis det stemmer med 32 dagers syklus da. Men nå tar jeg alt med en klype salt... Tror ikke en sånn kalkulator stemmer uansett. Men sånn ca kanskje...

Vel, da er det snart køya her! Jobb i morra tidlig!

Ha en fin søndag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...